کتاب های درسی از شنبه در مدارس توزیع می گردد

به گزارش مجله بوشهری ها، معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش از توزیع کتاب های درسی دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی از شنبه 20 شهریور 1400 در مدارس کشور اطلاع داد.

کتاب های درسی از شنبه در مدارس توزیع می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد علوی تبار، با تاکید بر اینکه سال جاری مشکل کمبود کتاب درسی در هیچ پایه ای نخواهیم داشت، اضافه کرد: بیش از 146 میلیون جلد کتاب درسی چاپ شده و آماده توزیع است. سال جاری همه کتاب ها در مدارس توزیع می گردد و هیچ کتابی در کتاب فروشی ها فروخته نخواهد شد.

معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تا به امروز 10 میلیون و 352 هزار دانش آموز یعنی حدود 95 درصد دانش آموزان میان پایه و یک میلیون و 711 هزار دانش آموز پایه های اول، هفتم و دهم هم کتاب های درسی خود را به صورت اینترنتی خریداری نموده اند، اما هنوز 3 میلیون دانش آموز نسبت به خرید اینترنتی کتاب های درسی خود اقدام ننموده اند.

علوی تبار گفت: خرید کتاب درسی نیازمند ثبت نام دانش آموزان در سامانه پادا و تعیین شدن مدرسه محل تحصیل آن ها است و در صورتی که دانش آموزی در این سامانه ثبت نام نکند پیروز به خرید کتاب درسی هم نخواهد شد.

وی اضافه کرد: دانش آموزانی که مدرسه محل تحصیل خود را تغییر داده اند تا 31 شهریور فرصت دارند نسبت به اصلاح نشانی مدرسه محل تحصیل خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1729

به "کتاب های درسی از شنبه در مدارس توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب های درسی از شنبه در مدارس توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید