چاپ کتاب مایک پنس با وجود مخالفت ها

به گزارش مجله بوشهری ها، در پی اعتراض کارکنان انتشارات سایمون و شوستر به چاپ کتاب مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس این انتشارات گفت چاپ کتاب پنس را لغو نخواهد کرد.

چاپ کتاب مایک پنس با وجود مخالفت ها

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ a4 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

جاناتان کارپ رئیس انتشارات سایمون و شوستر پس از دریافت نامه سرگشاده ای از کارکنان این انتشارات که در اعتراض به چاپ کتاب مایک پنس معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا نوشته شده بود گفت قرارداد انتشار کتاب پنس را لغو نخواهد کرد. کارپ در پاسخ به اعتراض کارکنان که معتقد بودند سایمون و شوستر با این کار از عدالت و درستی حمایت نمی کند گفت: ما هر روز نه برای لغو چاپ کتاب ها بلکه برای انتشار کتاب ها سر کار می آییم.

در بخشی از این نامه که هنوز تعیین نیست چند نفر از کارکنان این انتشارات آن را امضا نموده اند نوشته شده سایمون و شوستر با قبول چاپ کتاب های پنس انتخاب نموده است تا در جاوادنه شدن رجحان سفیدپوست ها شریک جرم گردد.

این انتشارات اوایل ماه جاری قراردادی به ارزش 3 تا 4 میلیون دلار برای انتشار دو کتاب پنس امضا نموده است.

با این حال این انتشارات در ماه ژانویه اعلام نموده بود به دلیل نقش سناتور جاش هالی در شورش کنگره آمریکا دیگر قصد ندارد کتاب او را چاپ کند.

کارکنان این انتشارات همچنین خواهان توقف امضای قراردادهای بیشتر برای چاپ کتاب های اعضای دولت دونالد ترامپ شدند. آن ها از سوی دیگر خواهان متوقف شدن پخش کتاب های پست هیل پرس، انتشارات مستقلی که بر چاپ کتاب های با موضوع سیاست محافظه کارانه و مسیحیت تمرکز دارد توسط سایمون و شوستر شدند.

کتاب خاطرات پنس که هنوز عنوانی برای آن معرفی نشده است در سال 2023 منتشر خواهد شد.ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1519

به "چاپ کتاب مایک پنس با وجود مخالفت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ کتاب مایک پنس با وجود مخالفت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید