معرفی 30 فیلم از بهترین فیلم های رمانتیک

به گزارش مجله بوشهری ها، معرفی 30 فیلم از بهترین فیلم های رمانتیک (عاشقانه)، برای علاقه مندان به این ژانر. امیدواریم از دیدن این فیلم ها لذت ببرید.

معرفی 30 فیلم از بهترین فیلم های رمانتیک

1.بعد از آن After

فیلم سینمایی بعد از ان، یک فیلم درام و رمانتیک محصول سال 2019 به کارگردانی جنی گیج و نویسندگی سوزان مک مارتین، تامارا چستنا و گیج است که در 12 آوریل 2019 توسط اویرون پیکچرز منتشر شد. این فیلم برگرفته از کتاب انا تاد است که در سال 2014 منتشر شد.

توضیح داستان:

تسا یانگ دختری دانشجو و ترم اول است که در نخستین ترم دانشگاه با پسری بنام هاردین اسکات آشنا می گردد. تسا دختری مسئولیت پذیر و پر کوشش است اما هاردین پسری مرموز و سرکش که دنیا و زندگی تسا را عوض می کند.

بعد از آن After

2. بعد از برخورد ما After We Collided

فیلم سینمایی بعد از برخورد ما، یک فیلم رمانتیک است که دنباله فیلم بعد از آن به شمار می رود. این فیلم در سال 2020 و با کارگردانی راجر کامبل و بازی جوزفین لانگفورد و هیرو فاینس-تیفین منتشر شد.

بعد از برخورد ما After We Collided

3. باجی رائو و مستانه Bajirao Mastani

فیلم باجی رائو و مستانه، فیلمی اکشن، درام، تاریخی و عاشقانه محصول سال 2015 کشور هند به کارگردانی سانجای لیلا بانسالی و نویسندگی آن برعهده پراکاش آر کاپادیا است. بازیگرانی چون رانویر سینگ، دیپیکا پادوکونه، پریانکا چوپرا، تانوی عظمی، ماهش مانجرکار، میلیند سمان، آدیتای پانچولی و راضا مراد در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم که بر اساس رمان رائو به قلم ناگنات اس اینامدار و با الهام از داستانی واقعی ساخته شده، برنده جوایز متعددی از جشنواره های مختلف شده و مورد توجه منتقدان زیادی نهاده شده است.

توضیح داستان:

باجیرو در یک جنگ با مستانه که دختری هندی مسلمان است اشنا شده و عاشق او میگردد. باجیرو خنجر خود را به مستانه هدیه میدهد که در رسوم مستانه نشانه از ازدواج است. مستانی که عاشق باجیرو است به شهر باجیرو میرود اما چون باجیرو قبلا ازدواج نموده است، مادر باجیرو او را پس می فرستد و مانع از ورود او به قصر باجیرو میگردد اما مستانی در لباس مبدل به عنوان یک رقاص وارد قصر میگردد و …

باجی رائو و مستانه Bajirao Mastani

4. زنان کوچک Little Women

زنان کوچک یک فیلم آمریکایی در سبک درام، تاریخی و عاشقانه به نویسندگی و کارگردانی گرتا گرویگ است که در سال 2019 منتشر شد. فیلم نامه این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته لوییزا می الکات نوشته شده است. مریل استریپ، سورشا رونان، اما واتسون، تیموتی شالامی، فلورنس پیو، لورا درن، جیمز نورتون، لویی گارل، باب ادنکیرک و کریس کوپر بازیگران فیلم هستند.

زنان کوچک در تاریخ در 25 دسامبر 2019 توسط سونی پیکچرز منتشر شد. فیلم با تحسین دنیای منتقدان همراه بودو در زمینه تیم بازیگری و کارگردانی ستایش شد. بنیاد فیلم آمریکا، زنان کوچک را یکی از ده فیلم برتر سال 2019 معرفی کرد.

توضیح داستان:

دختری به نام ژوزفین مارچ که در شهر نیویورک به عنوان معلم مشغول به فعالیت است، خاطرات گذشته خود را به یاد می آورد و داستان زندگی پرماجرای خود و سه خواهر مصمم و بااراده اش را بازگو می کند و…

زنان کوچک Little Women

5. آخرین کریسمس Last Christmas

فیلمی در ژانر کمدی رمانتیک به کارگردانی پال فیگ است که در سال 2019 (15 نوامبر 2019) منتشر شد. از بازیگران آن می توان به امیلیا کلارک، هنری گلدینگ، اما تامپسون، میشل یئو و ربکا روت اشاره نمود.

این فیلم که با الهام از آهنگ آخرین کریسمس با صدای جورج مایکل خواننده فقید بریتانیایی ساخته شده، در تاریخ 8 نوامبر 2019 در سینماهای آمریکا اکران شد و در تاریخ 15 نوامبر همان سال به روی پرده سینماهای بریتانیا رفت. این فیلم از نظر عملکرد بازیگران نقش اصلی، مورد ستایش منتقدان نهاده شد و به پیروزیت تجاری قابل توجهی دست یافت.

توضیح داستان:

زنی جوان به نام کیت که در یک فروشگاه مشغول به کار است و یک روز به طور تصادفی با شخصی به نام تام (هنری گلدینگ) دیدار می کند. کیت از شرایط زندگی خود رضایت چندانی ندارد، اما دیدار با تام سبب تحولی عمیق در زندگی کیت می گردد و…

آخرین کریسمس Last Christmas

6. نام تو your name

یک انیمه رمانتیک فانتزی ژاپنی به نویسندگی و کارگردانی ماکوتو شینکای است که در سال 2016 منتشر شد. این فیلم، برگرفته رمانی به همین نام، اثر شینکای در ژوئن 2016 است.

این فیلم، به دلیل سبک پویانمایی و تأثیرات احساسی، بسیار مورد تحسین منتقدین نهاده شد و همچنین، یک پیروزیت تجاری محسوب می شد و توانست با فروشی معادل 360 میلیون دلار عنوان چهارمین فیلم پرفروش تاریخ در کشور ژاپن و نیز، پرفروش ترین فیلم انیمه تاریخ را به خود اختصاص دهد.

توضیح داستان:

میتسوها میامیزو، یک دانش آموز دبیرستانی در حومه روستای ایتوموری در کشور ژاپن بود که از زندگی در روستا خسته شده و آرزو داشت در زندگی بعدی خود تبدیل به پسری خوش سیما در توکیو گردد. تاکی تاچیبانا نیز یک پسر نوجوان دبیرستانی اهل توکیو بود. زمانی که یک ستاره دنباله دار به زمین نزدیک شد، آرزوها و زندگی آن ها دستخوش تغییر گشت. در یکی از روزها میتسوها به عنوان تاکی، و تاکی در عوض میتسوها از خواب بیدار شد. تاکی و میتسوها متوجه می شوند که بدنشان با یکدیگر تعویض شده است و …

نام تو your name

7. دیو و دلبر Beauty and the Beast

فیلمی آمریکایی در سبک رمانتیک، فانتزی، و موزیکال به کارگردانی بیل کاندن، و نویسندگی استیون شباسکی و ایوان اسپیلیوتوپولوس است که در سال 2017 منتشر شد. این فیلم نسخه بازسازی شده فیلم پویانمایی به همین نام محصول سال 1991 است، که خود آن نیز برگرفته از داستان متل دیو و دلبر به قلم نویسندگی فرانسوی ژون ماری لوپرنس د بومو است.

توضیح داستان:

بل یک دختر زیبا و جوان است. یک دیو بل را در ازای آزادی پدر بل در قلعه خودش زندانی می کند. بل با وجود ترس با کارکنان سحر شده قلعه دیو دوست می گردد و یاد می گیرد که چگونه به قلب و روح انسان مندانه درون دیو پی ببرد. در همین حین یک شکارچی به نام گاستون که می خواهد به هر قیمتی بل را بدست آورد سعی در نجات او از زندان دارد…

دیو و دلبر Beauty and the Beast

8. من پیش از تو Me Before You

فیلم من پیش از تو یک فیلم درام رمانتیک آمریکایی به کارگردانی تیا شروک محصول سال 2016 است که براساس رمانی به همین نام نوشته جوجو مویز ساخته شده است. از بازیگران آن می توان به امیلیا کلارک، سم کلفلین، جانت مک تیر و چارلز دنس اشاره نمود.

توضیح داستان:

بعد از گذشت دو سال از تصادف ویل ترینر اتفاق جدیدی در زندگی او می افتد! لوییزا کلارک بعد از کار در کافه ای که بسته(تعطیل) شد، شغل خود را از دست داده و باید شغل جدیدی پیدا کند؛ بنابراین قبول می کند از ویل ترینر مراقبت کند. او یک پسر پولدار فعال و ورزشکار بوده و به شدت از زندگی خود راضی بوده اما بعد از تصادف با موتورسیکلت از ناحیه گردن به پایین کاملاً فلج شده است و …

من پیش از تو Me Before You

9. پنج قدم فاصله Five Feet Apart

پنج قدم فاصله یک فیلم در ژانر درام و رمانتیک است که در سال 2019 به کارگردانی جاستین بالدونی منتشر شد. از بازیگران آن می توان به کول میچل اسپراوس و هالی لو ریچاردسون اشاره نمود. نویسنده کتاب ریچل لیپینکات است.

توضیح داستان:

داستان دو نوجوان 17 و 18 ساله به نام استلا و ویل را روایت می کند که آنها به بیماری نادر فیبروز سیستیک مبتلا هستند. همچنین ویل به بیماری سپاسیا بورخلدریا هم مبتلاست. این بیماری موجب می گردد که این دو همواره شش قدم فاصله از هم داشته باشند اما استلا تصمیم می گیرد این فاصله را به 5 قدم کاهش دهد. استلا به درمان ویل یاری می کند و….

پنج قدم فاصله Five Feet Apart

10.خواستگاری The Proposal

فیلم خواستگاری یک فیلم کمدی-رمانتیک آمریکایی به کارگردانی آن فلچر محصول سال 2009 است. بازیگران اصلی این فیلم ساندرا بولاک و رایان رینولدز هستند.

توضیح داستان:

داستان آن دربارهٔ یک ناشر است که مدت اعتبار اقامت وی در آمریکا رو به اتمام است. او به منشی ای که از آن بسیار نفرت دارد پیشنهاد ازدواج می دهد تا بتواند در کشور بماند بنابراین همراه منشی خود به شهر کوچکی در آلاسکا که خانوادهٔ منشی در ان زندگی می کند می فرایند تا مراسم عروسی را برگزار نمایند در طی این سفر اتفاقات جالبی برای آنها می افتد که …

خواستگاری The Proposal

11. بخت پریشان The Fault In Our Stars

بخت پریشان یک فیلم رمانتیک درام آمریکایی به کارگردانی جاش بون محصول سال 2014 است که برگرفته از رمانی به همین نام به قلم جان گرین می باشد. در این فیلم شیلین وودلی، انسل الگورت، لورا درن، سام ترمل، نات وولف و ویلم دفو نقش آفرینی می نمایند.

توضیح داستان:

با توجه به معجزه ای که در خصوص منقبض شدن تومور سرطانی هزل اتفاق افتاده و چند سال وقت برایش فراهم آورده، او تا کنون در انتهای خط زندگیش بوده و منتظر آخرین ورق داستان زندگیش است. اما یک برنامه پیچیده ای در گروه بچه های سرطانی سبب ورود پسری به اسم آگستیوس واترز می گردد که باعث می گردد زندگی هزل دوباره از نو نوشته گردد …

بخت پریشان The Fault In Our Stars

12. دفترچهٔ امیدبخش Silver Linings Playbook

دفترچه امید بخش فیلم درام، کمدی و عاشقانه ٔ آمریکایی به کارگردانی دیوید او. راسل است. فیلمنامهٔ این اثر نوشتهٔ خود راسل برگرفته از رمانی با همین نام از متیو کوئیک می باشد. بردلی کوپر، جنیفر لارنس، رابرت دنیرو از بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی می نمایند.

توضیح داستان:

داستان فیلم حول محور مردی به نام پت سولتانو می چرخد که به تازگی از مرکز مراقبت های بیماران روانی ترخیص شده است. او به دلیل رفتارهای نامتعارفش به مدت هشت ماه تحت نظارت روانشناسان و روانپزشکان بوده است و اکنون تصمیم دارد تا به نزد همسرش نیکی برگشته و زندگی خود را از نو بسازد. در ادامه او با فردی به نام تیفانی آشنا می گردد که راستا تازه ای به سرنوشتش می بخشد، تیفانی هم مانند پت مسائل مخصوص خود را دارد.

دفترچهٔ امیدبخش Silver Linings Playbook

13. جان عزیز dear john

فیلم جان عزیز، فیلمی درام، عاشقانه و جنگی محصول سال 2010 کشور آمریکا به کارگردانی لاسه هالستروم است و نویسندگی آن را جیمی لیندن برعهده داشته و بازیگرانی چون چنینگ تیتوم، آماندا سیفرید، هنری توماس، ریچارد جنکینز، دی جی کوترانا، کالن ماس، گوین مک کالی و کیت رابینسون در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم برگرفته از رمان جان عزیز به قلم نیکولاس اسپارکس است و برنده جوایز مختلفی از جشنواره های معتبر بین المللی شده است.

توضیح داستان:

جان که مشغول وقت گذرانی با پدرش در یک جزیره است، عاشق دختر دانشجویی به نام ساوانا می گردد، اما برای اتمام ماموریت خود مجبور می گردد به منطقه جنگی بازگردد و…

جان عزیز dear john

14. عشق اتشین Kedarnath

فیلم عشق آتشین، فیلمی درام و عاشقانه، محصول سال 2018 کشور هند به کارگردانی آبیشک کاپور است و نویسندگی آن را آبیشک کاپور و کانیکا دیلون برعهده داشته اند و بازیگرانی چون سوشانت سینگ راجپوت، سارا علی خان، نیتیش بارادواج، نیشانت داهیا، الکا امین، سونالی ساچدو، پوجا گور و میر سرور در آن به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم برنده جوایز متعددی از جشنواره های معتبر بین المللی شده است.

توضیح داستان:

این فیلم، داستان یک کارگر مسلمان سختکوش به نام منصور را روایت می کند که دلباخته یک دختر هندی ثروتمند به نام مانداکینی می گردد، اما موانع متعددی سر راه ازدواجشان قرار می گیرد. تا اینکه پس از وقوع سیل در ایالت اوتاراکند، منصور، جان مانداکینی را نجات می دهد و…

عشق اتشین Kedarnath

15. روزهای بهتر better days

فیلم روزهای بهتر، فیلمی جنایی، درام، خانوادگی و عاشقانه، محصول سال 2019 کشور چین به کارگردانی درک تسانگ است و نویسندگی آن را وینگ-سوم لام، یوان لی و ییمنگ شو برعهده داشته اند و بازیگرانی چون دونگیو ژو، جکسون یی، فنگ یین، جو هوانگ، لویون هلیائو، رن لیو، جونلین لو و یوئه وو در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم با اقتباس از رمان جوانی آن مرد، زیبایی آن زن، نوشته جیو یوشی ساخته شده است. فیلم روزهای بهتر، برنده جوایز متعددی از جشنواره های معتبر بین المللی شده و مورد استقبال مخاطبان و مورد توجه منتقدان زیادی نهاده شده است.

توضیح داستان:

یک دختر دبیرستانی به نام چن نیان که از سوی اطرافیان مورد زورگویی نهاده شده، با یک جوان به نام شیائو بی، رابطه ای محبت آمیز برقرار می کند و به لطف او، از شر مهاجمان در امان می ماند و…

روزهای بهتر better days

16. بینوایان Les Misérables

بینوایان، فیلمی درام، تاریخی، موزیکال، عاشقانه و جنگی، محصول سال 2012 کشورهای بریتانیا و آمریکا به کارگردانی تام هوپر است. بازیگرانی چون هیو جکمن، راسل کرو، ان هتوی، آماندا سایفرد، ساشا بارون کوهن، هلنا بونهام کارتر، ادی ردمین و آرون تویت در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم بینوایان، به پیروزیت تجاری قابل توجهی دست یافت و از نظر کارگردانی، عملکرد تیم فیلمبرداری، تعدد دیالوگ های موزیکال و عملکرد بازیگران، نقدهای مطلوبی را از سوی منتقدان دریافت کرد.

این فیلم که براساس رمان معروف بینوایان به قلم ویکتور هوگو ساخته شده، در جشنواره های مختلف افتخارات متعددی را بدست آورده که از میان آنها می توان به کسب سه جایزه اسکار، سه جایزه گلدن گلوب و چهار جایزه بفتا اشاره نمود.

توضیح داستان:

در قرن نوزدهم میلادی، مردی به نام ژان والژان پس از تخطی ازحکم آزادی مشروط، از سوی بازرسی بیرحم به نام ژاور تحت تعقیب قرار می گیرد و پس از گذشت سال ها، با هویتی متفاوت، به زندگی خود ادامه می دهد. البته تصمیم ژان والژان برای مراقبت از دختر یک کارگر درمانده، زندگی هر دوی آنها را برای همواره تغییر می دهد و…

بینوایان Les Misérables

17. عشق معمولی Ordinary Love

عشق معمولی، فیلمی درام و عاشقانه، محصول سال 2019 کشور بریتانیا به کارگردانی لیزا باروس دیزا و گلن لی برن است. بازیگرانی چون لیام نیسن، لزلی منویل، دیوید ویلموت، آمیت شاه، جرالدین مک آلیندن، مگی کرانین، لیلر رادی و ملانی کلارک پولن در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

از میان افتخارات این فیلم می توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین فیلم ایرلندی در جشنواره منتقدین فیلم دوبلین نوشاتل اشاره نمود.

توضیح داستان:

نگاهی متفاوت به زندگی یک زوج میانسال و تاثیر بیماری سرطان بر رابطه عاشقانه آنها و فراز و نشیب های آن و…

عشق معمولی Ordinary Love

19. ای دل مشکله Ae Dil Hai Mushkil

قلب سخت یا ای دل مشکله نام یک فیلم هندی عاشقانه و درام محصول سال 2016 به کارگردانی و نویسندگی کاران جوهر است. بازیگرانی همچون آیشواریا رای و رانبیر کاپور و انوشکا شرما در این فیلم ایفای نقش نموده اند.

توضیح داستان:

این فیلم داستان عشق هایی یک طرفه را به تصویر می کشد . عشق دو دوست که …

ای دل مشکله Ae Dil Hai Mushkil

20. برفی barfi

یک فیلم کمدی درام و رمانتیک محصول سال 2012 با کارگردانی انوراگ باسو است که بهترین فیلم 2012 سینمای هند شناخته شد.

توضیح داستان:

برفی (رانبیرکاپور) پسر کر ولالی است که زندگی او در سه مقطع زمانی و همچنین رابطه اش با جیل میل (پریانکا چوپرا) که مبتلا به اوتیسم است و شروتی (ایلینا دی کروز) روایت می گردد …

برفی barfi

21. بدن های گرم warm bodies

بدن های گرم، فیلمی کمدی، ترسناک و عاشقانه، محصول سال 2013 کشور آمریکا به کارگردانی جاناتان لوین است. بازیگرانی چون نیکلاس هولت، ترزا پالمر، آنالی تیپتن، راب کوردری، دیو فرانکو، جان مالکوویچ، کوری هاردریکت و دنیل رایندرس-کی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم بدن های گرم، نخستین بار در تاریخ 16 ژانویه 2013 در سینماهای شهر رم به نمایش درآمد و سپس در تاریخ 1 فوریه 2013 به روی پرده سینماهای آمریکا رفت.

این فیلم که براساس رمان بدن های گرم به قلم آیزاک ماریون ساخته شده، در جشنواره های مختلف افتخارات متعددی را بدست آورده که از میان آنها می توان به نامزدی دریافت یک جایزه سترن و کسب یک جایزه در جشنواره آثار منتخب نوجوانان 2013 اشاره نمود.

توضیح داستان:

س از آنکه یک مرده متحرک عجیب و غریب به نام آر، دختری به نام جولی را از یک حمله خطرناک نجات می دهد، رابطه ای عاطفی میان آنها شکل می گیرد که می تواند دنیای مردگان متحرک را برای همواره تغییر دهد و…

بدن های گرم warm bodies

22. مسافران passengers

مسافران فیلمی درام، علمی تخیلی و مهیج محصوال سال 2016 کشور آمریکا است. کارگردانی این فیلم برعهده مورتن تیلدام بوده است و بازیگرانی چون جنیفر لارنس، کریس پرت، مایکل شین، لارنس فیشبرن و اندی گارسیا در آن به ایفای نقش پرداخته اند. مسافران نامزد دوجایزه اسکار شد. این فیلم با بودجه 110 میلیون دلاری ساخته شد و به فروش 303.1 میلیون دلاری رسید.

توضیح داستان:

فضاپیمایی که مقصدش یک سیاره مستعمره بسیار دور است و هزاران نفر مسافر دارد، دارای یک نقص فنی در قسمت اتاق خواب است. این نقص باعث می گردد یک نفر از مسافران 90 سال زودتر از زمان برنامه ریزی شده بیدار گردد او بسیار احساس تنهایی میکند تا اینکه تصمیم میگیرد دختری که یکی از مسافران است را بیدار کند و …

مسافران passengers

23. یک ستاره به دنیا آمد a star is born

ستاره ای به دنیا آمده است فیلمی موزیکال، عاشفانه و درام، ساخته بردلی کوپر است که بازیگرانی همچون بردلی کوپر، لیدی گاگا، اندرو دایس کلی، دیو چپل و سن الیوت در آن به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم در واقع بازسازی فیلمی با همین نام محصول سال 1937 بوده که پیش از این نیز 3 نسخه دیگر از آن ساخته شده که دو فیلم با نامی مشابه و آخرین آن ها عاشقی 2 محصول سال 2013 کشور هند بوده است.

ستاره ای به دنیا آمده است برای اولین در هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم ونیز اکران شد و سپس با اکران عمومی به پیروزیتی چشم گیر دست یافت و در لیست 10 فیلم برتر سال 2018 نهاده شد.

این فیلم تا به امروز پیروز به دریافت جوایز بین الملی متعددی از جمله بهترین موسیقی متن گلدن گلوب شد و علاوه بر نامزدی 8 جایزه اسکار در بخش های مختلف، پیروز به دریافت جایزه اسکار بهترین ترانه سال شد.

توضیح داستان:

یک موسیقی دان با وجود اینکه زندگی هنری خود را بخاطر سن و اعتیاد به الکل از دست داده به خواننده ای جوان یاری می کند تا به شهرت برسد…

یک ستاره به دنیا آمد a star is born

24. عاشقی 2 Aashiqui 2

عاشقی یک فیلم درام و رمانتیک محصول سال 2013 به کارگردانی موهیت سوری است .

توضیح داستان:

راهول که یک خواننده معروف و پر آوازه است، به دلیل اعتیادش به الکل کم کم شهرتش را از دست می دهد و گوشه گیر می گردد ولی بعد از مدتی تصمیم می گیرد تا یک خواننده سطح پایین را به یک ستاره درخشان در دنیای موسیقی تبدیل کند … ودر نهایت به خاطر علاقه فراوانش به دختر تصمیم به خودکشی می گیرد…

عاشقی 2 Aashiqui 2

25. پادماواتی padmaavati

پادماوات فیلمی درام، عاشقانه وتاریخی محصول سال 2018 کشور هند به کارگردانی سانجی لیلا بانسالی است. بازیگرانی چون رنویر سینگ، دیپیکا پادوکنه، شاهید کاپور، آدیتی رائو هیداری، انوپریا گونکا و جیم ساربه در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم بر اساس داستان حماسه پدماوت (1540 میلادی) اثر شاعر صوفی، ملک محمد جائسی ساخته شده است و به عنوان یکی از پیروز ترین اثار سینمای هند به شمار می رود و جلوه های ویژه تصویری آن مورد تحسین منتقدین نهاده شده است.

توضیح داستان:

در سالیان بسیار دور در سرزمین هندوستان، پادشاه همراه با ملکه زیبای خود زندگی خوشی را سپری می نمایند، اما ورود یک رقیب به زندگی عاشقانه آنها باعث می گردد شرایط تغییر کند و…

پادماواتی padmaavati

26. خوش شانس The Lucky One

خوش شانس یک فیلم درام رمانتیک به کارگردانی اسکات هیکس، محصول سال 2012 است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است. زک افران، تیلور شیلینگ، جی آر فرگوسن، بلایث دانر بازیگران این فیلم هستند.

توضیح داستان:

لوگن تیبالت (زک افران) یک تکاور آمریکایی است که در جنگ عراق حضور دارد. او در پایگاهشان عکس دختر جوانی را پیدا می کند. در همین زمان خمپاره ای به پایگاه آن ها اصابت می کند که محل این خمپاره دقیقاً جایی است که لوگن قبل از این که عکس را از زمین بردارد، در آن جا نشسته بود. بر اثر اصابت این خمپاره سه نفر از چهار نفر آن جا می میرند و فقط لوگن زنده می ماند. او در سه ماموریتش در عراق، عکس را با خود حمل می کند و در همین سه مأموریت از چندین خطر جان سالم به در می برد. لوگن عکس را به دلیل زنده ماندن از چندین خطر، فرشته نجاتی برای خودش می داند. پس از بازگشت لوگن از جنگ، او به دنبال دختر داخل عکس می رود تا از او به خاطر این اتفاقات تشکر کند و …

خوش شانس The Lucky One

27. درخشش ابدی یک ذهن پاک Eternal Sunshine of the Spotless Mind

فیلمی آمریکایی محصول سال 2004 میلادی در ژانر رمانتیک علمی-تخیلی می باشد. فیلمنامهٔ آن را چارلی کافمن نوشته و میشل گوندری آن را کارگردانی نموده است. در این فیلم، جیم کری، کیت وینسلت، کیرستن دانست، مارک روفالو، تام ویلکینسون، الیجاه وود، جین آدامز و دیوید کراس نقش آفرینی نموده اند.

توضیح داستان:

داستان این فیلم درباره یک زوج عاشق به نام های کلمنتاین (کیت وینسلت / Kate Winslet) و جول (جیم کری / Jim Carrey) است که به یک کلینیک می فرایند تا خاطرات مشترکشان را کاملا پاک نمایند. اما …

درخشش ابدی یک ذهن پاک Eternal Sunshine of the Spotless Mind

28. محافظ شخصی The Bodyguard

محافظ شخصی فیلمی عاشقانه محصول سال 1992 به کارگردانی میک جکسون است . در این فیلم کوین کاستنر، ویتنی هیوستون، گری کمپ، بیل کوبس بازی کردند. موسیقی متن این فیلم پروفروش ترین آلبوم موسیقی متن است.

توضیح داستان:

راشل مارن یک سوپر استار موسیقی ونامزد جایزه اسکار است که تهدید به مرگ شده است فرانک فارمر محافظ شخصی ویژه است که قبلاً محافظ شخصی رئیس جمهور آمریکا بوده است را برای محافظت از راشل استخدام می نمایند .

محافظ شخصی The Bodyguard

29. نوامبر شیرین Sweet November

نام یک فیلم رمانتیک-درام آمریکایی محصول سال 2001 و به کارگردانی پت اوکانر می باشد. فیلم بازسازی از نسخه قدیمی خود به نویسندگی هرمن راوچر است که در سال 1968 ساخته شده بود. در این فیلم کیانو ریوز و شارلیز ترون به ایفای نقش پرداختند.

توضیح داستان:

نلسون ماوس (کیانو ریوز) در قسمت تبلیغات کار می کند و تمام عمر خود را صرف پیروزیت در این حرفه نموده است. وی به طور اتفاقی در امتحان تمدید گواهی نامهٔ خود با زنی به نام سارا دیور (شارلیز ترون) برخورد می کند که با تمام زن هایی که نلسون تا به امروز دیده است، تفاوت دارد. در این امتحان، نلسون باعث می گردد تا سارا نتواند مدرک خود را بگیرد و کوشش می کند تا خسارتی را که به سارا زده است به وسیله پرداخت وجه نقد جبران کند. اما سارا از نلسون می خواهد تا 1 ماه (ماه نوامبر) در کنار هم زندگی نمایند.

نوامبر شیرین Sweet November

30. غرور و تعصب Pride & Prejudice

غرور و تعصب فیلمی رمانتیک به کارگردانی جو رایت برگرفته از رمان غرور و تعصب از نویسندهٔ انگلیسی، جین آستن است.کیرا نایتلی بازیگر انگلیسی تبار هالیوود برای بازی در این فیلم نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شده است.

توضیح داستان:

فیلم داستان خانواده ای با پنج فرزند را روایت می کند که در انگلستان زندگی می نمایند…

غرور و تعصب Pride & Prejudiceمنبع: هفت گنج
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1368

به "معرفی 30 فیلم از بهترین فیلم های رمانتیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 30 فیلم از بهترین فیلم های رمانتیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید