نمی دانم چرا به کمیته انضباطی احضار شدم، بازی با سپاهان حساس نیست

به گزارش مجله بوشهری ها، به گزارش خبرنگاران، شجاع خلیل زاده در مورد احضارش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر اتفاقات بازی با استقلال، گفت: خبر ندارم که به کمیته انضباطی دعوت شده ام یا نه. وقتی در بازی درگیری و دعوا شد در حال جدا کردن بودم. امیدوارم چیز خاصی نبوده باشد.

نمی دانم چرا به کمیته انضباطی احضار شدم، بازی با سپاهان حساس نیست

وی در مورد اینکه به خاطر رفتارش با داور به کمیته انضباطی احضار شده است، توضیح داد: این را باید داور گزارش بدهد. فیلم بازی را که همه دیدند. به جز صحنه پنالتی که داور اشتباه کرد، موضوعی نبود که به سمت داور بروم. وقتی پنالتی می گیرند که نمی توانم دست روی دست بگذارم و توپ هم داخل گل ما بگردد!

مدافع پرسپولیس تاکید نمود: همه کارشناسان گفتند که پنالتی استقلال درست نبود. نمی توانم بنشینم و تماشا کنم. بنیادی فر داور جوانی است و در آن صحنه اشتباه کرد ولی خوشبختانه بیرانوند پنالتی را گرفت.

خلیل زاده یادآور شد: می دانستم پنالتی گل نمی گردد. خوشبختانه بیرانوند توپ را گرفت. علی (بیرانوند) بچه دل پاکی است و خدا دوستش دارد. از خدا خواستم اگر این پنالتی ناحق بوده گل نگردد که همین شد.

مدافع پرسپولیس با اشاره به دیدار این تیم با سپاهان که روز پنجشنبه برگزار می گردد، اضافه کرد: سپاهان تیم خوب و با شخصیتی است که برای قهرمانی بسته شده. امیر قلعه نویی هم مربی خودم بوده و فرد با شخصیتی است. امیدوارم بازی خوبی بگردد و به دور از حاشیه باشد.

خلیل زاده ادامه داد: البته حساسیت این بازی مثل قبل نیست. امیدوارم مسابقه ما با سپاهان جذاب باشد ولی پرتنش نباشد و همه صحیح و سالم به خانه برگردند.

وی در مورد مصدومیت سیدجلال حسینی و تجربه بازی کنار محمدحسین کنعانی زادگان تاکید نمود: با کنعانی زادگان هم راحتم. او بازیکن خوبی است. سیدجلال هم بازیکن بزرگی است و حتی اگر نباشد به تیم یاری می نماید. امیدوارم که زودتر برگردد.

خلیل زاده در پاسخ به سئوالی مبنی بر عدم دعوتش به تیم ملی و اینکه آیا فکر می نماید در لیست سیاه است؟ اظهار کرد: نه چنین چیزی نیست. باید عملکردم خیلی بهتر از این باشد. کوشش می کنم بی حاشیه باشم و به کسی کاری نداشته باشم. اگر نظر سرمربی تیم ملی بود که می آیم. اگر هم دعوت نشدم برای تیم ملی آرزوی پیروزیت می کنم.

وی که با برنامه سلام صبح بخیر تبادل نظر می کرد، در مورد تفاوت های برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون گفت: تفکر کالدرون با برانکو خیلی فرق می نماید. کالدرون هم مربی خیلی خوبی است و با بازیکنان رفیق است. امیدوارم پیروز باشد و با پرسپولیس قهرمان گردد.

خلیل زاده در انتها درباره گلزنی مهدی عبدی در دربی و اینکه گفته می گردد او دانش آموز است، گفت: عبدی بچه محل ما است. او یکبار با کوله پشتی آمده بود که پرسیدم از کجا آمده ای و جواب داد از مدرسه! خدا را شکر توانست گل بزند. عبدی قبل از بازی هم گفته بود در دربی بازی می کنم و گل هم می زنم. فکر نمی کردم او در لیست 18 نفره هم باشد. خدا را شکر که گل زد. خیلی برایش خشنود شدم. امیدوارم با این گل اتفاق دیگری برایش رخ ندهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 322

به "نمی دانم چرا به کمیته انضباطی احضار شدم، بازی با سپاهان حساس نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی دانم چرا به کمیته انضباطی احضار شدم، بازی با سپاهان حساس نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید