سورپرایز بزرگ یحیی برابر النصر ، 11 جنگجوی سرخ در آزادی معین شدند

به گزارش مجله بوشهری ها، سرمربی سرخ ها در بازی برابر النصر قصد ندارد از مهاجم تخصصی در پیشانی هجومی تیمش سود ببرد.

سورپرایز بزرگ یحیی برابر النصر ، 11 جنگجوی سرخ در آزادی معین شدند

به گزارش خبرنگاران بعد از یک فصل دوری از لیگ قهرمانان آسیا، اکنون فینالیست اسبق پا به این رقابت ها گذاشته تا در گروه مرگ بار دیگر در پی اتفاقی شیرین باشد. سرمربی پرسپولیس که تجربه پیروزی مقابل النصر را در کارنامه دارد، در شرایطی مقابل این تیم بار دیگر قرار خواهد گرفت که آنها سیمای یک تیم پرستاره و شاید شکست ناپذیر را اینبار به خود گرفته اند و با رهبری کریس رونالدو در پی استارتی پرقدرت در اولین گام هستند.

بیرو دوباره مقابل کریس

بعد از حرف و حدیث زیاد درباره شرایط بدنی و مصدومیت شماره یک پرسپولیس، علیرضا بیرانوند اکنون توانسته شرایط بازی در اولین جدال آسیایی سرخ ها را به دست بیاورد. شماره یک ملی پوش پرسپولیس که در آخرین تقابل خود با کریس رونالدو یک خاطره تاریخی را برای فوتبال ایران با مهار پنالتی در جام جهانی روسیه ثبت کرده، می خواهد همچنان این اتفاق را بار دیگر پررنگ تر کند. با این حال نگرانی بزرگ در اردوگاه پرسپولیس این است که مصدومیت بیرانوند در جریان بازی تشدید شود. با این حال حضور شماره یک ملی پوش اعتماد به نفس را در این تیم بالا خواهد برد و باید دید در این تقابل چه شرایطی بین او و کریس رونالدو و البته مانه شکل خواهد گرفت.

سخت خط دفاعی پرسپولیس

کنعانی زادگان و پورعلی گنجی در سخت ترین ماموریت دوره فوتبالی خود قرار دارند. دو مدافع ملی پوش پرسپولیس در یکی از آزمون های سخت خود باید برابر یکی از برترین خطوط تهاجمی منطقه غرب آسیا قرار گیرند و باید دید از پس این ماموریت برخواهند آمد یا خیر. در سمت چپ دفاعی علی نعمتی حاضر خواهد بود که در این فصل توانسته نمایشی امیدوارکننده از خود به جا بگذارد. در سمت مقابل نیز دانیال اسماعیلی فر حاضر است و باید دید در این بازی قادر خواهد بود یکی از روزهای خوب که هواداران این تیم انتظار دارند بار دیگر به نمایش بگذارد یا خیر. اسماعیلی فر در فصل گذشته و در جدال با استقلال شاید یکی از برترین نمایش های خود را به جا گذاشته بود و باید دید در این جدال چه شرایطی خواهد داشت.

سد فیزیکی یحیی برابر النصر

سرلک و مسعود ریگی دو بازیکنی هستند که یحیی گل محمدی برای دومین خط دفاعی خود علیه بازی سازی حریف عربستانی در نظر گرفته است. دو بازیکن خط میانی پرسپولیس که از قدرت فیزیکی بالا و تخریب برخوردار هستند و در این جدال بعد از دو مدافع میانی بالاترین سهم را در موفقیت احتمالی سرخ ها عهده دار خواهند بود.

مربع تهاجمی برای شوک طلایی

سرمربی سرخ ها در این بازی قصد ندارد از مهاجم تخصصی در پیشانی هجومی تیمش سود ببرد. یک مربع طلایی و تهاجمی برای شوک نهایی به النصر و سود بردن از موقعیت هایی شکل گرفته. سعید صادقی و مهدی ترابی به عنوان وینگرهای راست و چپ و کمی جلوتر به صورت خطی وحید امیری و در نهایت محمد عمری. بازیکنانی که از قدرت حمل توپ بالا و دوندگی در کنار بازی سازی و تمام کنندگی مناسب برخوردار هستند و شانس های طلایی را در این بازی دنبال خواهند کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

علیرضا بیرانوند

مرتضی پورعلی گنجی

محمدحسین کنعانی زادگان

دانیال اسماعیلی فر

علی نعمتی

میلاد سرلک

مسعود ریگی

سعید صادقی

مهدی ترابی

وحید امیری

محمد عمری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 شهریور 1402 بروزرسانی: 28 شهریور 1402 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2242

به "سورپرایز بزرگ یحیی برابر النصر ، 11 جنگجوی سرخ در آزادی معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورپرایز بزرگ یحیی برابر النصر ، 11 جنگجوی سرخ در آزادی معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید