فنونی زاده:کالدرون مثل مارادونا است؛ انصاری فرد به فکر مربی جدید باشد، مگر ماهینی مسی یا رونالدو است که نتیجه را عوض کند؟

به گزارش مجله بوشهری ها، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که مدیریت این باشگاه باید هر چه زودتر به دنبال تغییر سرمربی باشد، چرا که کالدرون فردی نیست که پرسپولیس را به موفقیت برساند.

فنونی زاده:کالدرون مثل مارادونا است؛ انصاری فرد به فکر مربی جدید باشد، مگر ماهینی مسی یا رونالدو است که نتیجه را عوض کند؟

مرتضی فنونی زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شهرخودرو در هفته ششم لیگ برتر, گفت: باید تبریک بگویم بابت انجام یک بازی زیبا از سوی دو تیم. فکر می کنم این دیدار زیباترین بازی 6 هفته نخست لیگ برتر بود و شبیه به دربی خودمان (استقلال - پرسپولیس) که نه, مثل بازی بارسا و رئال زیبا بود. در هر دقیقه یک حمله می دیدیم و تماشاگران از دیدن این بازی خیلی لذت بردند.

وی عنوان کرد: بازیکنان پرسپولیس به بهترین شکل بازی کردند اما کالدرون در چیدمان تیم و تعویض ها اصلاً خوب نبود. وقتی شیری و ماهینی را داریم سیامک نعمتی باید از ابتدا در دفاع راست بازی کند؟ وقتی تیم به گل احتیاج دارد نباید سیامک نعمتی از بازی خارج شود و در دقیقه 90 حسین ماهینی وارد شود. آمدن امید عالیشاه در پایان بازی چه کمکی می تواند به تیم کند؟ بچه ها در این بازی خیلی عالی بودند اما تصمیمات اشتباه کالدرون باعث باخت پرسپولیس شد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: حسین ماهینی بازیکن خوبی بود و است و می تواند از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد اما مگر رونالدو یا مسی است که بتواند در 2 دقیقه نتیجه بازی را عوض کند؟ وقتی مساوی هستیم چرا کالدرون باید ماهینی را به زمین بیاورد؟ این بازیکن مدافع راست است و کاری نمی تواند انجام دهد.

فنونی زاده درباره عملکرد کالدرون به خبرنگاران گفت: کالدرون اگر مربی قابلی بود, از تیم های عربی اینقدر اخراج نمی شد. تیم های عربی گول نام این افراد را می خورند و فکر می کنند چون کالدرون در کنار مارادونا در جام جهانی حضور داشته پس می تواند مربی خوبی باشد اما او پوچ است. کالدرون در ترکیب تیم اشتباهات زیادی دارد و تعویض هایی انجام می دهد که به ضرر مان تمام می شود. باز خوب شد در این بازی جونیور به میدان نرفت!

وی تاکید کرد: باید هرچه زودتر سرمربی تیم تغییر کند و انصاری فرد تا دیر نشده باید یک مربی دیگر بیاورد. آوردن کالدرون از ابتدا اشتباه بود اما همه پیشکسوتان از او حمایت کردند تا تیم در آرامش کار کند. این مربی هر کجا که بوده اخراج شده و این نشان می دهد که او مثل مارادونا که در بازیگری خوب بوده در مربیگری نمی تواند پیروز باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 345

به "فنونی زاده:کالدرون مثل مارادونا است؛ انصاری فرد به فکر مربی جدید باشد، مگر ماهینی مسی یا رونالدو است که نتیجه را عوض کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فنونی زاده:کالدرون مثل مارادونا است؛ انصاری فرد به فکر مربی جدید باشد، مگر ماهینی مسی یا رونالدو است که نتیجه را عوض کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید