جابجایی پرسپولیس بدذون نظر یحیی گل محمدی استارت خورد

به گزارش مجله بوشهری ها، رقابت های فوتبال باشگاهی کشور در حالی به خاتمه رسید که پرسپولیس با کسب سه گانه قهرمانی، اختلاف خود در صدر جدول پر افتخارترین تیم های تاریخ کشور را بیش از پیش کرد.

جابجایی پرسپولیس بدذون نظر یحیی گل محمدی استارت خورد

یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان پس از کسب قهرمانی لیگ، جام حذفی و سوپرجام با این تیم، خبر از احتمال قطع همکاری کوتاه مدت با پرسپولیس به علت خستگی جسمی و روحی اش داد. او که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد ماندن در رأس کادر فنی پرسپولیس را مشروط به مذاکره اش با رضا درویش در هفته پیش رو و مهیا شدن شرایط مدنظرش نموده است.

با این حال اخبار ضد و نقیضی از آغاز به کار مدیران پرسپولیس برای جذب بازیکن در جابجایی تابستانی به گوش می رسد. مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با دو بازیکن جوان، ولی مطرح فوتبال کشور نهایی نموده اند تا قرارداد آن ها را برای دو فصل امضا نمایند.

یحیی گل محمدی به گفته خود فهرست و ورود و خروجی به درویش نداده تا مدیرعامل سرخ ها مذاکره با بازیکنان نو را پیش ببرد. این اتفاق در حالی رقم خورده که درویش در مصاحبه هایش حمایت همه جانبه ای از گل محمدی داشته است، اما فعالیت جابجاییی باشگاه خلاف آن را نشان می دهد.

گل محمدی در فصل گذشته نیز دو مرتبه از رفتار های مدیران باشگاه گلایه نموده بود، اما درویش با کنترل حواشی توانست آن ها را ختم به خیر کند. باید دید رفتار جابجاییی نو مدیران باشگاه قبل از اطمینان از ماندن گل محمدی چه تأثیری در مذاکرات پیش روی آن ها برای ادامه همکاری خواهد داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 17 خرداد 1402 بروزرسانی: 17 خرداد 1402 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2202

به "جابجایی پرسپولیس بدذون نظر یحیی گل محمدی استارت خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی پرسپولیس بدذون نظر یحیی گل محمدی استارت خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید