کنعانی زادگان: 80 درصد بخاطر طرفداران پرسپولیس برگشتم ، حاضریم تا نیم فصل در استادیوم مشهد بازی کنیم

به گزارش مجله بوشهری ها، مدافع تیم پرسپولیس در مصاحبه پس از بازی پرسپولیس - آلومینیوم گفت: می گویند استادیوم آزادی تا نیم فصل آماده میزبانی از تماشاگران نیست، اگر اینطوری باشد حاضریم در مشهد بازی هایمان را برگزار کنیم.

کنعانی زادگان: 80 درصد بخاطر طرفداران پرسپولیس برگشتم ، حاضریم تا نیم فصل در استادیوم مشهد بازی کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی، امروز (چهارشنبه 18 مرداد) در اولین روز بازی های فصل تازه لیگ برتر ساعت 19:30 در مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفت که با تک گل علی نعمتی در اولین روز از رقابت ها به پیروزی 1-0 دست یافت.

این بازی به علت شرایط نامناسب استادیوم آزادی نتوانست میزبان حضور طرفداران باشد و در غیاب تماشاچیان برگزار گردید.

محمدحسین کنعانی زادگان پس از پیروزی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: خداروشکر شاکله تیم پرسپولیس حفظ شده است که توانستیم در این بازی 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

کنعانی زادگان از حس و حالش پس از پوشیدن مجدد لباس پرسپولیس گفت: به عشقم برگشتم و 80 درصد از علت بازگشتم به باشگاه پرسپولیس طرفداران بودند.

به ما گفتند تا نیم فصل امکان حضور تماشاگران وجود ندارد، ولی من خواهش می کنم بازی را در دیگر شهر ها مانند مشهد برگزار نمایند تا تماشاگرانمان بیایند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مرداد 1402 بروزرسانی: 19 مرداد 1402 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2228

به "کنعانی زادگان: 80 درصد بخاطر طرفداران پرسپولیس برگشتم ، حاضریم تا نیم فصل در استادیوم مشهد بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنعانی زادگان: 80 درصد بخاطر طرفداران پرسپولیس برگشتم ، حاضریم تا نیم فصل در استادیوم مشهد بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید