عملیات غیرممکن برای ملی پوشان و تیم های آسیایی!، معجزه می شود؟

به گزارش مجله بوشهری ها، اظهارات مسوولان سازمان لیگ درباره زمان احتمالی شروع فصل آینده فوتبال ایران، هیچ تناسبی با واقعیت های موجود ندارد و فشار زیادی را به تیم های درگیر در مسابقات آسیایی و ملی پوشان وارد می کند.

عملیات غیرممکن برای ملی پوشان و تیم های آسیایی!، معجزه می شود؟

به گزارش خبرنگاران، در حالی که هنوز برنامه هفته های پایانی لیگ برتر و لیگ دسته یک فوتبال ایران به دلیل شرایط ویژه ایجاد شده بعد از شیوع ویروس کرونا معین نیست، مسوولان سازمان لیگ از آغاز لیگ بیستم از اواسط مهرماه خبر داده اند که ماموریتی غیرممکن برای برخی از تیم ها به شمار می رود.

رییس کمیته جابجایی سازمان لیگ اخیرا اعلام کرده فصل آینده فوتبال ایران، پس از توقفی یک و نیم ماهه پس از پایان رقابت های فصل جاری از اواسط مهرماه آغاز خواهد شد؛ اتفاقی که تاحدود بسیار زیادی برای چند تیم که به مسابقات آسیایی می فرایند غیرممکن است و قطعا اعتراض آن ها را به دنبال خواهد داشت.

استراحتی در کار نیست؟

طبق محاسبات مسوولان سازمان لیگ، لیگ و جام حذفی تا قبل از اردوی تیم ملی در اواسط شهریور تمام می شود و به جزء چهار تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو، ماموریت 12 تیم دیگر رقابت ها به پایان می رسد و می توانند وارد تعطیلات شوند اما در همین حین باید فرایند جابجایی و آماده سازی برای فصل جدید را هم آغاز کنند.

ولی چهار تیم لیگ رجحان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هم چنان باید به کار خود ادامه دهند چرا که این رقابت ها از 24 شهریور به صورت فشرده آغاز می شود و مرحله گروهی سوم مهر به پایان می رسد و به صورت فشرده تا مرحله نیمه نهایی (9 مهر) استمرار خواهد داشت.

با در نظر دریافت این موضوع، هیچ استراحت و فرجه ای در اختیار پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهرخودرو نیست و در زمان تعطیلات هم باید با تیم فعلی خود ادامه دهند. در واقع این چهار تیم هیچ زمانی برای استراحت نخواهند داشت و در خلال برگزاری تمرینات برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، باید با تیم های آینده خود هم مذاکره کنند و در صورت موافقت، می توانند از تیم کنونی خود جدا و آن را دست تنها بگذارند!

روزهای سخت 4 تیم آسیایی و ملی پوشان

با توجه به این که بعد از بازی های آسیایی، مسابقات رسمی تیم ملی در انتخابی جام جهانی از 17 مهر آغاز می شود و تا 22 مهر ادامه دارد، برخی از بازیکنان این تیم ها هم در اختیار تیم ملی خواهند بود و طبیعتا نمی توانند در خدمت تیم باشگاهی خود باشند.

در چنین شرایطی، این سوال پیش می آید که آیا سازمان لیگ شرایط تیم های آسیایی ایران را برای آغاز فصل آینده در نظر گرفته است؟ آیا این تیم ها قادر هستند همزمان با ادامه رقابت های آسیایی و حضور برخی از بازیکنان موثر خود در اردوهای تیم ملی برای لیگ بیستم آماده شوند؟

اگر اظهارات مسوول سازمان لیگ درست باشد و لیگ بیستم از اواسط مهر آغاز شود، روزهای سختی در انتظار این چهار تیم و به خصوص بازیکنان ملی پوش آن ها است که باید بدون توقف تا پایان لیگ بیستم به میدان بفرایند!

با در نظر دریافت تاخیر موجود در برگزاری تمام مسابقات فوتبال، فصل آینده هم به علت برگزاری فشرده مسابقات آسیایی از جمله لیگ قهرمانان آسیا و انتخابی جام جهانی و هم چنین لیگ برتر، برای فوتبالیست ها بسیار سخت خواهد بود و آمادگی بدنی مضاعفی را می طلبد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1079

به "عملیات غیرممکن برای ملی پوشان و تیم های آسیایی!، معجزه می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات غیرممکن برای ملی پوشان و تیم های آسیایی!، معجزه می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید