پرسپولیس در بین مدعیان قهرمانی آسیا از نگاه فیفا

به گزارش مجله بوشهری ها، سایت فیفا مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کرد که نام یک تیم ایرانی نیز در آن دیده می گردد

پرسپولیس در بین مدعیان قهرمانی آسیا از نگاه فیفا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران به نقل از فیفا، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 از امروز چهارشنبه آغاز می گردد و ایران با داشتن چهار نماینده، پرسپولیس، استقلال، فولاد و تراکتور بیشترین نماینده را در بین تیم های غرب آسیا دارد.

سایت فیفا در ارزیابی خود از رقابت های این فصل و معرفی تیم های مدعی نوشت:

اولسان هیوندای با توجه به افزایش تعداد تیم ها یکی از مدعیان قهرمانی است و همچنین الهلال عربستان، السد قطر، گوانجو چین و گامبا اوزاکا ژاپن تیم هایی هستند که می توانند به عنوان قهرمانی برسند.

اما اولسان که میخواهد برای سومین بار در تاریخ خود پس از سال های 2012 و 2020 به فینال برسد در مرحله گروهی کار آسانی در پیش دارد و می تواند به راحتی به مرحله حذفی برسد.

پرسپولیس نایب قهرمان سال 2020 نباید کار سختی در مرحله گروهی این دوره از رقابت ها داشته باشد و می تواند به راحتی به مرحله حذفی برسد.

الهلال نیز تیم قدرتمندی است که فصل قبل به دلیل کرونا از این رقابت ها کنار گذاشته شد ولی توانایی بالایی برای رسیدن به فینال دارد. السد با راهنمایی ژاوی تیم خوب و یکدستی دارد که می تواند برای هر حریفی سخت باشد.

فابیو کاناوارو ایتالیایی دیگر قهرمان جام جهانی امیدوار است بتواند راه مربی سابق خود مارچلو لیپی را برود و گوانجو را برای سومین بار در تاریخ خود به عنوان قهرمانی آسیا برساند. با این حال، در سال گذشته ، باشگاه چینی نتوانست از مرحله گروهی فراتر رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1536

به "پرسپولیس در بین مدعیان قهرمانی آسیا از نگاه فیفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در بین مدعیان قهرمانی آسیا از نگاه فیفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید