استقلال، پرسپولیس و تراکتور فقط 20 روز استراحت می نمایند!

به گزارش مجله بوشهری ها، نمایندگان ایران در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فقط 20 روز استراحت می نمایند.

استقلال، پرسپولیس و تراکتور فقط 20 روز استراحت می نمایند!

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ تراکت سیاه و سفید از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با توجه به فشردگی رقابت های باشگاهی، اغلب کارشناسان معتقدند میان دو فصل باید حداقل دو ماه فاصله باشد تا بازیکنان فرصت کافی برای استراحت، بدنسازی مجدد و انجام تمرینات تاکتیکی بدون مصدومیت را داشته باشند ولی به نظر می رسد با توجه به تغییر اساسی تقویم رقابت های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا و البته برنامه ریزی نامناسب کنفدراسیون فوتبال آسیا در برگزاری پیکارهای لیگ قهرمانان، این شرایط برای نمایندگان باقی مانده ایران در عرصه رقابت های باشگاهی آسیا سال جاری به هیچ عنوان رعایت نخواهد شد.

اگر پیکارهای لیگ برتر تا هفته اول مرداد ماه سال جاری به طول انجامد، آنگاه با توجه به اینکه استقلال باید در دهه سوم شهریور به مصاف الهلال عربستان برود و پرسپولیس با استقلال تاجیکستان و تراکتور با النصر روبرو گردد، بازیکنان این سه تیم در میان دو فصل حداکثر فقط 20 روز فرصت استراحت خواهند داشت و باید حداقل یک ماه قبل از شروع جدال های آسیایی، بدنسازی خود را شروع نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1555

به "استقلال، پرسپولیس و تراکتور فقط 20 روز استراحت می نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال، پرسپولیس و تراکتور فقط 20 روز استراحت می نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید