دلیل لغو پرواز ایران - ایتالیا معین شد

به گزارش مجله بوشهری ها، در حالی که قرار بود دیروز (آدینه 29 فروردین ماه) پروازی از تهران به مقصد رم توسط شرکت هواپیمایی هما برای بازگرداندن دانشجویان ایرانی انجام گردد، این پرواز لغو شد.

دلیل لغو پرواز ایران - ایتالیا معین شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در این باره به ایسنا اظهار کرد: وظیفه سازمان هواپیمایی کشوری این است که هماهنگی های لازم برای بازگرداندن مسافران ایرانی از کشور های مختلف را در شرایط کنونی انجام داده و مجوزش را بگیرد، اما به شرطی که اقدامات پیشگیرانه تحت نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام گردد.

وی ادامه داد: بروز هرگونه اشکال و ایرادی که باعث اجرا نشدن پروتکل های اعلام شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گردد، پرواز انجام نخواهد شد و دلیل ابطال این پرواز نیز همین مساله بوده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید نمود: پیگیری و رایزنی های سازمان هواپیمایی کشوری به وسیله سفارت ایران در ایتالیا در حال اجرا است تا این پرواز انجام گردد.

به گزارش ایسنا، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در آخرین اطلاعیه خود عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و قرنطینه ای توسط بعضی از مسافران و لزوم اجرای دستورات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را علت باطل شدن پرواز رم به تهران در روز گذشته (آدینه 29 فروردین ماه) خاطرنشان کرد.

همچنین در این اطلاعیه آمده است که مطالبی که در فضای مجازی مبنی بر درخواست کشور ایتالیا برای برقراری پرواز رایگان توسط این کشور و بازگرداندن هموطنان ایرانی با صدور مجوز پرواز سازمان هواپیمایی ایتالیا مشروط به انجام پرواز رایگان توسط هما منتشر شده، به هیچ وجه صحت ندارد، چرا که انجام چنین پرواز هایی که در جهت رفت بدون مسافر انجام می گردد برای این ایرلاین به هیچ عنوان صرفه مالی نداشته و صرفا برای یاری به هموطنان و عمل به مسئولیت اجتماعی صورت می گیرد.

منبع: فرارو
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 876

به "دلیل لغو پرواز ایران - ایتالیا معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل لغو پرواز ایران - ایتالیا معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید