دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، رتبه نخست کشور در پاسخگویی به مردم

به گزارش مجله بوشهری ها، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان رتبه نخست را در میان دانشگاه های کشور از نظر دیدارهای چهره به چهره و مردمی به خود اختصاص داد.

دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، رتبه نخست کشور در پاسخگویی به مردم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مهدی کرامتی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: در ارزیابی های صورت گرفته در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با بیشترین میزان دیدارهای مردمی و پاسخگویی به مراجعه کنندگان، توانست رتبه اول را از آن خود سازد.

کرامتی ادامه داد: دیدارهای چهره به چهره مدیران با مردم، یکی از شاخص های مهم در ارزیابی عملکردهای مدیران است و از سال 96، با تاکید رهبر انقلاب و رییس جمهوری، این گونه نشست ها به صورت جدی در دستور کار است.

وی بیان داشت: در سال 98 هم بر اساس بخشنامه ابلاغ شده استاندار خراسان شمالی، برگزاری دیدارهای مردمی، که مورد تاکید مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری است، به صورت جدی پیگیری می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1060

به "دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، رتبه نخست کشور در پاسخگویی به مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، رتبه نخست کشور در پاسخگویی به مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید