خبرنگاران ساختمان بیمارستان بشرویه تا انتها سال جاری تکمیل می گردد

به گزارش مجله بوشهری ها، بیرجند - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در بازدید از پروژه ساخت بیمارستان بشرویه، از مسوولان خواست با تهیه برنامه زمان بندی، عملیات عمرانی را تا خاتمه سال جاری به اتمام برسانند.

خبرنگاران ساختمان بیمارستان بشرویه تا انتها سال جاری تکمیل می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سید کمال الدین میرجعفریان امروز (دوشنبه) از پروژه احداث بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان بشرویه بازدید کرد و فرایند اجرای پروژه با حضور نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، مشاور، پیمانکار و فرمانداری در محل کارگاه آنالیز شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی در این بازدید با تاکید بر تسریع عملیات اجرایی پروژه از مسوولان خواست با تهیه برنامه زمانی، عملیات عمرانی را تا قبل از سرانجام سال به اتمام برسانند.

همچنین مقرر شد دستگاه های مربوطه فرایند اجرای پروژه را پیگیری نمایند و به صورت هفتگی و ماهیانه گزارش دهند.

فرماندار بشرویه 17 اردیبهشت سال جاری گفت: یکی از مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به بشرویه تامین اعتبار تکمیل ساختمان بیمارستان بشرویه بود.

علی شفیعی اضافه کرد: خوشبختانه با تامین اعتبار در سال 98 و 99 و تخصیص مجموع 14 میلیارد و 50 میلیون تومان اعتبار، عملیات اجرایی پروژه از چند روز گذشته شروع شد که طبق برنامه ریزی انجام شده، قرار است تا سرانجام سال جاری ساختمان بیمارستان تکمیل گردد.

وی گفت: با تکمیل فضا و ساختمان نیازمند تجهیزات هستیم که به وسیله استان و ملی امکانات و تجهیزات موردنیاز تامین خواهد شد.

عملیات ساخت بیمارستان جدید در بشرویه سال 90 شروع شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از پارک 15 هکتاری شهر بشرویه نیز بازدید و بر تکمیل و افتتاح این پارک تا هفته دولت تاکید نمود.

با دستور استاندار 20 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به خراسان جنوبی با تخصیص 100 درصدی به شهرداران استان ابلاغ شد.

این مبلغ برای احداث 29 پارک و تفرجگاه در استان پیش بینی شده است که شهرداران باید تا هفته دولت آنها را به بهره برداری برسانند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 914

به "خبرنگاران ساختمان بیمارستان بشرویه تا انتها سال جاری تکمیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساختمان بیمارستان بشرویه تا انتها سال جاری تکمیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید