حمله معاون تراکتور به پرسپولیس: ما مثل تیم محبوب وزرا نیستیم!

به گزارش مجله بوشهری ها، مرتضی موسوی زنوز معاون فرهنگی باشگاه تراکتور در پست جدیدی که در صفحه شخصی اینستاگرامی اش منتشر کرد، از بعضی مدیران و مسئولان دولتی ایران به ویژه عباس عراقچی گلایه کرد.

حمله معاون تراکتور به پرسپولیس: ما مثل تیم محبوب وزرا نیستیم!

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت تبلیغاتی دندانپزشکی از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مرتضی موسوی زنوز در این پست نوشت: اولین بازی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا قابل تقدیر و تامل بود و امید که نتایج درخور و شایسته ای در ادامه مسابقات داشته باشند.

همواره بازی تیم های ایرانی در آسیا جذاب و پر از حوادث ریز و درشت بوده و اتفاقات جالبی در آن به چشم می خورد. لیگ قهرمانان آسیا 2021 هم مستثنی از این قضیه نبوده و ضمن اتفاقات خوب و خشنود کننده اما همچنان فاصله توجه مدیران و مسئولان دولتی و تبعیض رنگی بعضی از وزراء و سیاسیون در طرفداری از یک تیم خاص نمود بیشتری دارد و ورود وزارت امور خارجه و شخص عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و دستور وی به سفارت ایران برای حل شکایت کشور هند از باشگاه پرسپولیس به AFC ، هر چند اقدامی از سر مسئولیت میهن دوستی است اما نشان می دهد که این کوشش و اقدام فقط برای یک تیم صورت می گیرد و آقایان از موفقیت و پیروزی سه تیم دیگر که هر سه کار سخت تری هم در برابر رقبا داشتند، خشنود نشده و تبریکی هم نگفته اند! در واقع حمایت بعضی وزراء و شخصیت های سیاسی کشور از یک تیم نشان دهنده اوج هواداری آنان و بی توجهی به سایر تیم های ایرانی است! نه استقلال، نه تراکتور و نه فولاد، نیازی به تبریک آقایان ندارند اما دقت و توجه کامل به یک تیم و فراموش کردن دیگر تیم ها، چیزی جز کینه و عداوت با ورزش نیست. رفتاری که پیش از این نیز بارها تکرار شده و همه امکانات و توجهات در راستای حمایت از تیم محبوب وزراء است!

اخبار داغ

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1543

به "حمله معاون تراکتور به پرسپولیس: ما مثل تیم محبوب وزرا نیستیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله معاون تراکتور به پرسپولیس: ما مثل تیم محبوب وزرا نیستیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید