جزئیات میهمانی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش مجله بوشهری ها، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با ابلاغ دستورالعملی، جزئیات میهمانی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ورودی نیمسال اول 1401-1400 از بدو پذیرش به واحد محل سکونت را گفت.

جزئیات میهمانی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، فرزاد دنیا بین، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل میهمانی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ورودی نیمسال اول 1401-1400 از بدو پذیرش به واحد دانشگاهی محل سکونت والدین یا همسر و یا نزدیک ترین واحد دانشگاهی به محل سکونت والدین یا همسر را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کرد.

دنیا بین در این دستورالعمل تأکید نموده است: با توجه به شرایط حساس کرونا در کشور و بهره گیری از مدل آموزشی مجازی تا مساعد شدن شرایط برای حضوری شدن کلاس های آموزشی و در جهت رفاه حال دانشجویان پس از حضوری شدن دانشگاه ها و با عنایت به شرایط متفاوت استان ها و شهرها، دانشگاه آزاد اسلامی امکان تحصیل به صورت میهمان در شهر محل سکونت والدین یا همسر و یا نزدیک ترین شهر به محل سکونت والدین یا همسر برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ورودی نیمسال اول 1401-1400 از بدو پذیرش را فراهم نموده است.

براساس بند های این دستورالعمل؛ پس از ثبت نام قطعی پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ورودی نیمسال اول 1401-1400 در واحد مبدأ و ثبت درخواست متقاضیان در سامانه منادا به آدرس monada.iau.ir درخواست ها آنالیز و نتیجه به وسیله این سامانه اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است، به منظور کاهش تردد دانشجویان بین محل سکونت و تحصیل، یک نیمسال میهمانی دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد به شهر محل سکونت و یا نزدیک ترین واحد به محل سکونت والدین یا همسر با توجه به شرایط خاص امکان پذیر است. این شرایط عبارتند از:

دارا بودن شرایط عمومی مندرج در شیوه نامه جابجایی دانشجویی

دارا بودن رشته / گرایش دانشجو در واحد دانشگاهی مقصد

تأیید عدم مغایرت محل سکونت با واحد مقصد انتخابی دانشجو

مدارک لازم برای میهمانی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ورودی نیمسال اول 1401-1400 شامل تصویر صفحه اول شناسنامه والدین یا همسر و ارائه مدارک محل سکونت (سند منزل یا اجاره نامه معتبر) است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1836

به "جزئیات میهمانی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات میهمانی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید