ببینید؛ بازی Octopath Traveler برای کنسول های پلی استیشن منتشر شد

به گزارش مجله بوشهری ها، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) و استودیوی ACQUIRE به تازگی بازی Octopath Traveler را برای پلی استیشن 4 و 5 عرضه نموده اند.

ببینید؛ بازی Octopath Traveler برای کنسول های پلی استیشن منتشر شد

برای هواداران بازی های نقش آفرینی که در پی یک تجربه روایی منحصر به فرد هستند، بازی Octopath Traveler یک ماجراجویی مجذوب نماینده را ارائه می دهد. این اثر بازیکنان را نه با یک قهرمان، بلکه با هشت قهرمان، به سفری در سرزمین وسیع و شگفت انگیز Orsterra می برد. ویژگی شاخص Octopath Traveler روایت های در هم تنیده آن است. شما کنترل هشت نفر را بدست می گیرید که هر کدام اهداف، انگیزه ها و پیشینه های متمایز خود را دارند.

همانطور که شما پیشرفت می کنید، مسیر های آن ها گهگاه با هم تلاقی می نمایند و نگاهی اجمالی به دنیای گسترده تر آن ها و رویداد هایی که Orsterra را شکل می دهند ارائه می دهد. سبک بصری این سری با جلوه های پیکسلی، شگفت انگیز است. سیستم مشاخصه در Octopath Traveler نوبتی است و هر شخصیت دارای مجموعه ای منحصر به فرد از مهارت ها و توانایی ها است که امکان ترکیب تیمی و رویکرد های تاکتیکی متنوع را فراهم می نماید.

بازی Octopath Traveler برای اولین بار در 13 جولای 2018 برای سوییچ عرضه شد. پس از آن در 7 ژوئن 2019 برای رایانه های شخصی و در 25 مارس 2021 برای ایکس باکس وان عرضه شد. با موفقیت نسخه اول، دومین نسخه از این سری نیز در سال 2023 برای پلی استیشن، کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه شد. این بازی در 2024 برای ایکس باکس در دسترس نهاده شد. این نسخه مانند بازی اول شامل هشت کاراکتر نو است و در دنیایی نو نیز جریان دارد.

لازم به ذکر است که تیم سازنده به مناسبت در دسترس بودن سری Octopath Traveler روی تمامی کنسول ها و رایانه های شخصی، یک به روزرسانی رایگان را به نسخه دوم اضافه نموده است، از جمله حالت نبرد اضافی که پس از شکست دادن باس نهایی در دسترس خواهد بود.

در نهایت لازم به ذکر است که هر یک از بازی های سری با قیمت 59.99 دلار روی پلی استیشن در دسترس هستند. بعلاوه شما می توانید باندلی شامل هر دو بازی را با قیمت 74.99 دلار دانلود کنید. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 خرداد 1403 بروزرسانی: 21 خرداد 1403 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2262

به "ببینید؛ بازی Octopath Traveler برای کنسول های پلی استیشن منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازی Octopath Traveler برای کنسول های پلی استیشن منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید