استفاده از ماسک بهترین راه چاره برای جلوگیری از ویروس کرونا به بچه ها ، ماسک زدن را به بچه ها خود آموزش دهید

به گزارش مجله بوشهری ها، معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرزگفت: برای آن که فرزندان به زدن ماسک تشویق شوند، والدین ماسک زدن را فراموش نکنند.

استفاده از ماسک بهترین راه چاره برای جلوگیری از ویروس کرونا به بچه ها ، ماسک زدن را به بچه ها خود آموزش دهید

افسون تیزویر، معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرزدر گفت و گو با خبرنگار از ، گفت: بچه ها معمولا از والدین خود الگوبرداری می نمایند و رفتار ها و عادات والدین بر رفتار های بچه ها تاثیر می گذارد.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز اضافه کرد: اگر شما بیرون از منزل به صورت مداوم از ماسک بهره ببرید، فرزند شما به صورت ناخودآگاه آموزش دیده و رفتار شما را تقلید خواهد نمود.

تیزویر با اشاره به این که با کودک خود درباره ویروس کرونا و احتمال بیماری شدن وی صحبت کنیم، گفت: برای آن ها شرح دهیم که استفاده نکردن از ماسک، می تواند منجر به ابتلای بیماری و بستری شدن آن ها در بیمارستان گردد.

او اضافه کرد: در هنگام بازی در منزل برای عروسک های کودک، ماسک تهیه کنیم و به بچه ها اهمیت استفاده از ماسک را آموزش دهیم.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در صورت در آوردن ماسک حین بازی کودک در فضای بیرون، از وی بخواهیم، ماسک خود را دوباره استفاده کند و در صورت امتناع به او بگوییم اجازه ادامه بازی را نخواهد داشت.

تیزویر با بیان این که به بچه ها توصیه گردد به ماسک خود دست نزنند، اضافه کرد: دست زدن به ماسک آلوده به کرونا احتمال ابتلای کودک به این ویروس را بیشتر می نماید.

انتهای پیغام / ر. ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1105

به "استفاده از ماسک بهترین راه چاره برای جلوگیری از ویروس کرونا به بچه ها ، ماسک زدن را به بچه ها خود آموزش دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ماسک بهترین راه چاره برای جلوگیری از ویروس کرونا به بچه ها ، ماسک زدن را به بچه ها خود آموزش دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید