خبرنگاران نشست کرونا و تعهدات دولت ها و سازمان های بین المللی برگزار می گردد

به گزارش مجله بوشهری ها، تهران- خبرنگاران- دانشگاه علامه طباطبایی نشست بین المللی کرونا و تعهدات دولت ها و سازمان های بین المللی را به صورت آنلاین برگزار می نماید.

خبرنگاران نشست کرونا و تعهدات دولت ها و سازمان های بین المللی برگزار می گردد

به گزارش روز دوشنبه دانشگاه علامه طباطبایی، نشست بین المللی کرونا و تعهدات دولت ها و سازمان های بین المللی؛ ضرورت طرحی نو 26 فرودین ماه جاری به صورت آنلاین برگزار می گردد.

نظر به اهمیت همکاری دولت ها و سازمان های بین المللی برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا در سطح دنیا، استادان دانشگاه های ایران و افغانستان نشست علمی مشترک با موضوع کرونا و تهدات دولت ها و سازمان های بین المللی؛ ضرورت طرحی نو را به صورت آنلاین برگزار می نمایند.

در این نشست اساتیدی از جمله ناصر علی منصوریان و هیبت الله نژندی منش اعضا هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، شاکر حیات رییس دانشکده حقوق موسسه تحصیلات عالی خورشید کابل و محمد تقی محقق کاندیدای دوره دکتری حقوق بین الملل حضور دارند.

از استادان و دانشجویان علاقمند به این موضوع در دانشگاه های ایران و افغانستان برای مشارکت در این برنامه دعوت شده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان نمود: تا به امروز 73 هزار و 303 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 111 نفر در 24 ساعت گذشته، موارد فوت ناشی از این ویروس به 4585 نفر رسیده است.

کیانوش دنیاپور روز دوشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان نمود: از دیروز تا امروز 25 فروردین 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 1617 بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد و با در نظر دریافت موارد جدید، مجموع بیماران کووید 19 در کشور به 73 هزار و 303 نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 111 بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و تا امروز 4585 نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.

دنیاپور گفت: تا به امروز 45 هزار و 983 نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و 3877 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در شرایط شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 870

به "خبرنگاران نشست کرونا و تعهدات دولت ها و سازمان های بین المللی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نشست کرونا و تعهدات دولت ها و سازمان های بین المللی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید