ارسال دومین محموله یاری های اهدایی از فرانسه برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله بوشهری ها، تجهیزات پزشکی ضروری و مورد احتیاج بیماران مبتلا به کرونا از سوی کشور فرانسه به ستاد مقابله با بیماری کرونا اهدا شد.

ارسال دومین محموله یاری های اهدایی از فرانسه برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، شامگاه گذشته با پرواز ایران ایر دومین محموله یاری های تجهیزات پزشکی برای مقابله و درمان بیماران مبتلا به کرونا از سوی کشور فرانسه برای توزیع در بیمارستانهای سطح شهر تهران به ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران اهدا شد.

با کوشش اتاق همکاری های علمی پزشکی ایران وفرانسه و پیگیری های پزشکان ایرانی مقیم فرانسه 6پالت تجهیزات پزشکی به حجم 12متر مکعب برای مقابله با اپیدمی بیماری ویروس کرونا تحویل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی وستاد مقابله با بیماری کرونا شد.

این تجهیزات پزشکی شامل دستگاه اکوگراف ومانیتورها وسرنگ تزریق برقی وسایر اقلام ضروری نظیر، لباس وماسک برای استفاده در بیمارستان ها است.

این تجهیزات به سفارش دکتر فلورانس وبر معاون بین الملل ApHp مرکز پزشکی بیمارستانی ودانشگاهی کشور فرانسه برای حمایت از فعالیت های بشر محبت آمیز وهمکاری نزدیک با ایران، دانشگاههای علوم پزشکی ویاری به برطرف مشکل بیمارانcovid19 ارسال شده است.

این محموله دومین محموله اهدایی کشور فرانسه است. اولین محموله نیز چندی پیش توسط سفیر فرانسه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحویل شد.

بر اساس این گزارش اهدا این محموله های اقلام ضروری درمان و یاری درمانی به بیماران مبتلا به کرونا با کوشش های دکتر فرهاد حشمتی مسوول همکاری های علمی پزشکی در کشور فرانسه و دکتر قاسمی سفیرایران در فرانسه محقق شد که این اقدام ارزشمند شایسته قدردانی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 807

به "ارسال دومین محموله یاری های اهدایی از فرانسه برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال دومین محموله یاری های اهدایی از فرانسه برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید