پرواز به مسکو لغو می گردد

به گزارش مجله بوشهری ها، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به سخنگوی ستاد کرونا خواهان لغو پروازها به مسکو شده است. در بخشی از این نامه آمده است: باتوجه به گزارش های رسیده از روسیه درباره شیوع کرونا، لازم است تا موضوع توقف پروازها به مقصد مسکو در جلسه کمیته امنیتی- اجتماعی ستاد کرونا مطرح و تصمیمات فوری اتخاذ گردد.

پرواز به مسکو لغو می گردد

محمدحسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی گفته است: در صورت تصمیم ستاد مبارزه با کرونا، پروازها به مسکو تعلیق خواهد شد.

ذیبخش، تصمیم گیری درباره محدودیت یا ازسرگیری پروازها با مصوبه ستاد مبارزه با کرونا و ابلاغ آن به سازمان هواپیمایی انجام می گردد.

در حال حاضر ایران به 24 کشور مختلف ازجمله، فرانسه، آلمان، ترکیه، اتریش، کویت، انگلستان، ایتالیا، لبنان، قطر، امارات متحده عربی، سوریه، چین، ونزوئلا، عمان، ارمنستان، قزاقستان، افغانستان، عراق، تاجیکستان، روسیه، تایلند، مالزی و گرجستان پرواز دارد.

پروازها به هند هم با مجوز موردی سازمان هواپیمایی انجام می گردد و محدودیت پروازی به 39 کشور هم همچنان برقرار است.

پرواز از مبدأ و مقصد کشورهایی که در لیست شرایط ویژه قرار دارند ممنوع بوده و کشورهایی که در لیست کشورهای پرخطر قرار دارند ملزم به انجام تست مجدد در ایران و رعایت الزام های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند.

کشورهای هند، بوتسوانی، برزیل، جمهوری چک، عراق، استونی، ایرلند، لسوتو، مالاوی، موازمبیک، اسلواکی، آفریقای جنوبی و زامبیا در لیست کشورهای با شرایط ویژه دارای گونه انگلیسی کرونا قرار دارند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1653

به "پرواز به مسکو لغو می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز به مسکو لغو می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید