احساسات ضدچینی در هند به نفع سامسونگ شد

به گزارش مجله بوشهری ها، سامسونگ الکترونیکس با افزایش احساسات ضدچینی در هند و تنگ شدن عرصه بر رقیبان چینی، در حال فراهم کردن زمینه بازگشت به صدر بازار این کشور با مدلهای ارزان قیمت و تقویت حضور آنلاین است.

احساسات ضدچینی در هند به نفع سامسونگ شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

سامسونگ تنها بازیگر غیرچینی عظیم در بازار هند به شمار می رود و پس از درگیریهای مرزی ژوئن میان پکن و دهلی نو که باعث افزایش موج احساسات ضدچینی شده، کوشش برای تقویت کسب و کار خود در این کشور را شروع نموده است.

سامسونگ در سه ماهه دوم سال جاری با 26 درصد سهم بازار در هند پس از شیائومی چین با 29 درصد نهاده شد. زنجیره تامین متنوع و بومی سامسونگ یاری کرد از تاخیرهای مشابهی که رقیبانش در جریان قرنطینه مقابله با ویروس کرونا تجربه کردند، اجتناب کند. این شرکت کره ای در سه ماهه اول در بازار هند 16 درصد سهم داشت.

سامسونگ زمانی عظیمترین بازیگر در دومین بازار عظیم تلفن هوشمند دنیا بود اما در سه سال گذشته مشتریان هندی خود را به برندهای چینی واگذار کرد. با این همه هند همچنان حدود 7.5 میلیارد دلار درآمد سالانه از گوشیهای هوشمند برای سامسونگ داشته است.

سامسونگ در حومه دهلی نو یک کارخانه فراوری گوشی تلفن همراه ساخته که آن را عظیمترین کارخانه فراوریی دنیا توصیف نموده است و در آن گوشیهای جدید را امتحان نموده و گاهی محصولاتش را برای صادرات مونتاژ می نماید.

قدرت فراوری و توانایی سامسونگ برای تامین داخلی بسیاری از قطعات به این شرکت یاری نموده است در شرایط پاندمی رشد کند. برندهای تلفن هوشمند شیائومی و اوپو با وقفه در فراوری داخلی و تاخیرات محصولات به دلیل شیوع کووید 19 روبرو شدند اما سامسونگ توانست به تحویل دنیای محصولاتش ادامه دهد.

اکنون این شرکت با تکیه با فرایند مذکور، هفت مدل جدید تلفن هوشمند از ژوئن عرضه نموده که سه مدل پایین 100 هزار روپیه معادل 133.63 دلار هستند و ارزانترین آنها 75 دلار قیمت دارد.

رقابت از سوی رقیبانی مانند شیائومی که روی تصویر ساخت هند برای شکست احساسات ضدچینی استفاده می نمایند، شدید است. همچنین همکاری میان شرکت ریلاینس اینداستریز هند و گوگل برای فراوری گوشی اندرویدی ارزان به منزله تهدیدی برای فروش مدلهای ارزان قیمت سامسونگ محسوب می گردد.

بر اساس گزارش رویترز، احساسات ضدچینی در هند اتفاق جدیدی نیست. برندهای چینی در این کشور برای محصولات ارزانتر شناخته شده اند و اگرچه برند سامسونگ شهرت بهتری دارد اما برای جذب مشتریان حساس به قیمت هندی به سختی کوشش نموده است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1070

به "احساسات ضدچینی در هند به نفع سامسونگ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احساسات ضدچینی در هند به نفع سامسونگ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید