اجرای تمهیدات پیشگیرانه لازم برای مقابله با ویروس کرونا در مراکز اقامتی استان قزوین

به گزارش مجله بوشهری ها، رییس جامعه حرفه ای هتلداران استان قزوین از اجرای اقدامات پیشگیرانه و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا و امنیت خاطر گردشگران خبر داد.

اجرای تمهیدات پیشگیرانه لازم برای مقابله با ویروس کرونا در مراکز اقامتی استان قزوین

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین، کریم نوروزی رییس جامعه حرفه ای هتلداران استان قزوین با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت رعایت موارد بهداشتی برای جلوگیری از شیوع آن در سطح استان گفت: مطابق با دستورالعمل های بهداشتی تمام اماکن اقامتی استان قزوین اعم از هتل ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه های بومگردی و خانه مسافرها موظف به رعایت کامل توصیه های بهداشتی هستند و نظارت کامل بر فعالیت های این مراکز انجام می شود.

نوروزی در خصوص اقدامات اجرا شده در سالن های غذاخوری و لابی مراکز اقامتی برای مقابله با ویروس کرونا گفت: ارائه اقلام بسته بندی و وکیوم بر روی میز صبحانه، بسته بندی قاشق و چنگال ها، ضدعفونی میزهای سرو غذا قبل از سرویس و در حین سرویس با مایع گندزدا، ضدعفونی مبلمان و صندلی های سالن غذاخوری و لابی به صورت روزانه، ضدعفونی دستگیره های درب های ورودی به صورت مستمر، ضدعفونی میز پذیرش، شست وشوی مکرر سرویس های بهداشتی، ضدعفونی کابین آسانسورها و ... از جمله اقدامات اجرا شده در سالن های غذا خوری و لابی مراکز اقامتی به شمار می رود.

رییس جامعه حرفه ای هتلداران استان قزوین همچنین از ضدعفونی کامل اتاق های مراکز اقامتی خبر داد و اظهار کرد: ضدعفونی کف اتاق ها و سرویس های بهداشتی با مایع ضدعفونی، ضدعفونی دستگیره درب اتاق ها و پنجره ها به صورت روزانه، ضدعفونی کلید و پریزها پس از تخلیه اتاق، نصب برچسب ضدعفونی بر روی حوله ها برای اطمینان خاطر میهمانان، شست وشوی پتوی اتاق ها و ارائه پتوی نظافت شده و بهداشتی به مسافران در دستور کار تمام مراکز اقامتی قرار گرفته و در حال انجام است.

نوروزی آموزش دوره ای پرسنل به صورت روزانه، انجام اقدامات لازم در برخورد با میهمانان بیمار و نصب دستورالعمل های آموزشی شست وشوی صحیح دست ها در معرض دید میهمانان را از دیگر اقدامات این مراکز خواند و یادآور شد: امیدواریم با رعایت کامل موازین و نکات بهداشتی شاهد مهار این ویروس و سلامت و امنیت خاطر گردشگران عزیز باشیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 757

به "اجرای تمهیدات پیشگیرانه لازم برای مقابله با ویروس کرونا در مراکز اقامتی استان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای تمهیدات پیشگیرانه لازم برای مقابله با ویروس کرونا در مراکز اقامتی استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید