خبرنگاران افزایش حدود 50 درصدی مبتلایان کرونا در مازندران

به گزارش مجله بوشهری ها، ساری - خبرنگاران - آمار قطعی بیماران مبتلا به ویروس کرونا در مازندران تا عصر امروز پنجشنبه با افزایش حدود 50 درصدی نسبت به همین زمان در روز گذشته به 121 نفر رسیده است.

خبرنگاران افزایش حدود 50 درصدی مبتلایان کرونا در مازندران

بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی مازندران تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این استان روز گذشته 81 نفر و آمار فوتی ها نیز 13 نفر بود.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران عصر امروز پنجشنبه از قول رییس این دانشگاه اظهار داشت که بر اساس آخرین آمار تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان نسبت به 24 ساعت گذشته از 81 نفر به 121 نفر رسیده است.

دکتر سید عباس موسوی اضافه کرد : بر اساس آخرین آمار تعداد کسانی که براثر ویروس کرونا جان خود را از دست دادند که اکثرشان دارای بیمه پیش زمینه ای بودند نیز 13 نفر است که نسبت به روز گذشته افزایشی نداشته است.

وی تعداد افراد مشکوک بستری در مراکز درمانی این استان را حدود 600 نفر اظهار داشت و گفت : از تمامی این افراد تست کرونا گرفته می گردد و در صورتی که مبتلا نباشند، مرخص خواهند شد.

دکتر موسوی تعداد بیمارانی را که تا به امروز در مازندران پس از بستری به خاطر مشکوک بودن به کرونا و مراقبت های ویژه مرخص شدند ، 150 نفر اظهار داشت.

بر اساس آمار اعلامی از سوی مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت : تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به سه هزار و 513 نفر و فوت ناشی از آن به 107 نفر رسید و همچنین 739 نفر تا به امروز بهبود یافته اند.

براساس این گزارش استان های قم، تهران و گیلان از استان هایی هستند که بیشترین درگیری و مبتلایان به ویروس کرونا را دارند.

در مازندران به دلیل شیوع ویروس کرونا براساس مص وبه کارگروه مقابله با این ویروس از مهمانسراها، هتل ها و پلاژهای دولتی و مهمانسراهای اداری از پذیرش مسافران احتمالی منع شدند و اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی هم به صورت رسمی با انتشار اطلاعیه میزبانی ، شاید وقتی دیگر بر عدم پذیرش مهمانان نوروزی در استان تاکید نمود.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 768

به "خبرنگاران افزایش حدود 50 درصدی مبتلایان کرونا در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش حدود 50 درصدی مبتلایان کرونا در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید