آسایش زائران حرم رضوی با تسریع در اجرای طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر

به گزارش مجله بوشهری ها، وزیر راه و شهرسازی، سرعت در اجرای پروژه های طرح پیرامون حرم مطهر رضوی را موجب آسایش زائران در مشهد خواند.

آسایش زائران حرم رضوی با تسریع در اجرای طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، محمد اسلامی با حضور در مشهد و بازید از طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی گفت: طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی یکی از بزرگ ترین طرح های بهسازی شهری کشور محسوب می گردد.

وزیر راه و شهرسازی پیشبرد برنامه های این طرح را با توجه به شان و صندلی بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) ضروری دانست و اضافه نمود: احتیاج های زائران و مجاوران ایجاب می نماید که ما این طرح ملی را با ممارست خاصی دنبال نموده و از طولانی تر شدن اجرای آن پیشگیری کنیم.

وی از همه کسانی که برای مشارکت در این طرح عظیم ملی اراده نموده اند خواست که هرچه سریع تر فعالیت خود را در پروژه های اجرایی آن شروع نمایند.

اسلامی ادامه داد: با مشارکتی که شرکت بازآفرینی شهری، شرکت عمران و مسکن سازان ثامن، مجموعه نهاد مجری طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهررضوی انجام می دهند و پشتیبانی که از سوی دولت و وزارتخانه انجام می گیرد، ان شاءالله بتوانیم هرچه سریع تر طرح را به انتها برسانیم.

وزیر راه و شهرسازی بیان نمود: اجرای سریع تر طرح سبب می گردد از این وضعیت بلاتکلیفی خارج شویم و با تسریع در اجرای طرح ها، محیطی راحت تر برای زائران با امکان دسترسی آسان تر به بارگاه قدسی امام رئوف حضرت ثامن الائمه (ع) فراهم کنیم تا همه بتوانند بدون دغدغه به زیارت مشرف شده و از سفر به مشهد مقدس و زیارت امام رضا (ع) لذت ببرند

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 197

به "آسایش زائران حرم رضوی با تسریع در اجرای طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسایش زائران حرم رضوی با تسریع در اجرای طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید