گلایه ستاره تیم ملی از وارد کردن پورشه

به گزارش مجله بوشهری ها، یکی از بازیکنان تیم ملی از اینکه ماشینی که وارد کرده است به میزان کافی برایش سود نداشته دلخور شده است!

گلایه ستاره تیم ملی از وارد کردن پورشه

در چند ماه گذشته بحث حواله خودرو به عنوان پاداش بازیکنان تیم ملی بابت صعود به جام جهانی حسابی خبرساز بوده است. از لسیت نفراتی که می توانند خودرو وارد کنند تا خودروهای واردشده. همچنین حواشی مطرح شده درباره اینکه نام برخی نفراتی که در صعود به جام جهانی نقش داشتند نظیر رئیس فدراسیون وقت، سرپرست وقت تیم ملی، مدیر رسانه ای وقت تیم ملی و برخی بازیکنان در لیست نبوده و به جای آنها چند نفر دیگر جایگزین شده اند.

اما حواشی مربوط به این مساله صرفاً به لیست نفرات واردکننده خودرو ختم نمی شود. سود بسیار چشمگیری که خودروهای وارداتی بازیکنان برای آنها به ارمغان آورده دیگر نکته ای است که حساسیت عمومی را برانگیخته است. یکی از کنندگان مجلس در این باره گفته است بازیکن ماشین سه میلیاردی را در بازار ایران به قیمت 100 میلیارد تومان برای فروش گذاشته است. (اینجا) خودرو مورد اشاره این کننده مجلس لندرور است که به خاطر یونیک بودن در ایران افزایش قیمت بسیار بیشتری نسبت به سایر خودروهای لاکچری پیدا کرده است.

به همین علت یک فرد آگاه به خبرنگار اعتمادآنلاین اطلاع داده است یکی از بازیکنان تیم ملی که خودرو پورشه ماکان وارد کرده است وقتی متوجه شده وارد کردن لندرور چنین سودی به همراه داشته حسابی ناراحت شده است. این بازیکن به اطرافیانش گفته است، ای کاش او هم لندرور وارد کرده بود تا می توانست سود بیشتری به جیب بزند!

منبع:آرمان ملی

منبع: فرارو
انتشار: 28 مرداد 1402 بروزرسانی: 28 مرداد 1402 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2231

به "گلایه ستاره تیم ملی از وارد کردن پورشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه ستاره تیم ملی از وارد کردن پورشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید