ترکیب مجذوب کننده شاسی بلند و ون ، ماشین متفاوت کیا، عکس

به گزارش مجله بوشهری ها، پدال نوشت: طراحی تازه برای کیا کارنیوال 2025، خودرویی جادار با درهای کشویی فراهم می کند. این محصول، ویژگی های مورد انتظار از یک شاسی بلند خانوادگی و مینی ون دارد.

ترکیب مجذوب کننده شاسی بلند و ون ، ماشین متفاوت کیا، عکس

اولین کیا کارنیوال، سال 2000 به بازار جهانی معرفی شد و با نسل دوم، در ایران نیز حضور داشت. کارنیوال از سال 2020 تا به امروز با نسل چهارم تولید می شود و تلاش می کند، فراتر از یک مینی ون ساده باشد. افزایش ارتفاع سقف و فاصله کف تا سطح زمین، کارنیوال تازه را به یک شاسی بلند کشیده و جادار شبیه کرده است.

  • دوربین متفاوتی که فضانوردان با خود به ماه می برند/ عکس

  • جهانی گمشده از دل یک جنگل سردرآورد!/ عکس

دیروز، کیا اپتیما 2025 با چراغ های تازه و روشنایی روز LED به شکل خطوط شکسته، رونمایی شد و حالا کارنیوال 2025 نیز، سبک طراحی مشابه را نشان می دهد؛ با این تفاوت که حالت T شکل در چراغ ها وجود دارد. ترفند اجرا شده روی کارنیوال 2025، مه شکن های LED را بالا آورده است و سپرهای تازه با حجم دهی ساده تر ارایه می کند. همچنین، جلوپنجره با طرح دماغ ببر (Tiger nose) حفظ شده است.

سبک طرحی تازه کیا برای کارنیوال و اپتیما K5 به نام جاذبه (Gravity) شناخته می شود. این موضوع، چراغ های عقب را به شکل T نمایش می دهد و پیوستگی روشنایی پشت خودرو را به شکل تازهی ارایه می کند. برای کارنیوال 2025، درپوش صندوق نیز متحول شده و ساده تر به نظر می رسد.

هنوز تصویری از کابین کارنیوال تازه منتشر نشده است. برای پیشرانه، موتور 1/6 لیتر توربوشارژ همراه فناوری هیبرید، مجموع قدرت 227 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن متر فراهم خواهد کرد. سرعت گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت این خودرو، 8 ثانیه خواهد بود. مدل مخصوص بازار امریکا، با موتور 3/5 لیتر V6، قدرت 290 اسب بخار و گشتاور 355 نیوتن متر دارد. کیا کارنیوال 2025 همراه گیربکس اتوماتیک 8سرعته، حدود قیمت 35 هزار دلار خواهد داشت.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 آبان 1402 بروزرسانی: 6 آبان 1402 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2246

به "ترکیب مجذوب کننده شاسی بلند و ون ، ماشین متفاوت کیا، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب مجذوب کننده شاسی بلند و ون ، ماشین متفاوت کیا، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید