گاز 1600 مشترک تهرانی قطع شد

به گزارش مجله بوشهری ها، در روز های گذشته مصرف گاز در بخش خانگی از 685 میلیون متر مکعب گذر کرد که تهرانی ها به مصرف 14 درصدی نسبت به کل کشور از این اندازه 125 میلیون متر مکعب در روز مصرف داشتند. اما حالا خبر رسیده گاز 1600 مشترک بدمصرف تهرانی قطع شد خبری که مدیرعامل شرکت گاز استان تهران آن را تأیید کرد و گفت: مصرف گاز در تهران 125 میلیون متر مکعب مصرف در روز گذشته بوده است، به همین علت گاز 1600 مشترک بدمصرف را در تهران قطع کردیم.

گاز 1600 مشترک تهرانی قطع شد

به گزارش مهر، به گفته وی این دسته از مشترکان تعهد می دهند که اندازه مصرف خود را اصلاح نمایند و یا ایراداتی که در ساختمان شأن وجود دارد رفع نمایند و بعد از این تعهد گاز آن ها راوصل می کنیم و کنتور آن ها مجدداً 10 روز دیگر قرائت می گردداگر این روند مصرف رو به کاهش نباشد مجدداً قطع می گردد. یعنی این دوره تکرار خواهد شد. این ساله باید هشدار جدی برای مشترکان باشد چرا که به نظر می رسد در این شرایط بحرانی نگاه جدی تر به مشترکان بد مصرف وجود دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان تهران اضافه نمود: مشترکانی که در منازل خود که استخر دارند باید استخرشان را خالی نمایند، در غیر این صورت گاز واحدشان را قطع می کنیم، در شرایط کنونی گاز استخر های عمومی را قطع کردیم و قرار نیست خصوصی ها برقرار باشند؛ در صورتی که مردم با ما همکاری داشته باشند، به این مرحله که قطعی گاز حادث گردد نخواهیم رسید.

منبع: فرارو
انتشار: 27 دی 1401 بروزرسانی: 27 دی 1401 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2142

به "گاز 1600 مشترک تهرانی قطع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاز 1600 مشترک تهرانی قطع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید