برقراری مجدد پروازهای ترکیش

به گزارش مجله بوشهری ها، هواپیمایی ترکیش در ماه جون تعداد محدودی از پروازهای خود را از سر خواهد گرفت

هواپیمایی ترکیش که حامل پرچم ترکیه است، ماه بعد فقط به 19 کشور پرواز خواهد داشت و پس از آن تا ماه سپتامبر طبق برنامه ای از پیش مشخص شده، به تدریج پروازهای خود را به 99 کشور گسترش خواهد داد.

برقراری مجدد پروازهای ترکیش

هواپیمایی ترکیش میخواهد از ماه جون به تدریج پروازهای خود را از سر بگیرد و 4 ماه زمان خواهد برد تا این ایرلاین به ظرفیت کامل پروازی خود نزدیک گردد.

هواپیمایی ترکیش که تا پیش از شیوع کرونا به 126 کشور جهان پرواز داشت و با شیوع این بیماری ناچار شده بود تا تمام پروازهای بین المللی خود را کنسل کند، طبق طرح پیشنهادی ماه اپریل خود، ماه آینده به 19 کشور جهان پرواز خواهد داشت.

به گزارش آژانس خبری آنادولو، هواپیمایی ترکیش میخواهد تا طبق برنامه ای از پیش مشخص شده برای ماه های جون، جولای و آگست، تمامی پروازهای خود را که در اثر کرونا به حالت تعلیق درآمده بود را از سر بگیرد.

پروازهای داخلی ترکیه از ماه جون و به دنبال آن به تدریج پروازهای بین المللی نیز برقرار خواهد شد.

برنامه پروازی سه ماهه هواپیمایی ترکیش

طبق برنامه سه ماهه هواپیمایی ترکیش که از ماه جون شروع می گردد، هواپیمایی ترکیش هر هفته 75 پرواز به 22 مقصد در 19 کشور جهان شامل کانادا، قزاقستان، افغانستان، ژاپن، چین، کره جنوبی، سنگاپور، دانمارک، سوئد، آلمان، نروژ، اتریش، هلند، بلژیک، بلاروس، کویت، گرجستان، لبنان پرواز خواهد داشت.

هواپیمایی ترکیش در نظر دارد تا در حال حاضر 60 درصد از پروازهای داخلی خود را برقرار کند و در ماه جولای و آگست به تعداد پروازهای داخلی خود اضافه کند.

همچنین تعداد مقاصد و پروازهای بین المللی هواپیمایی ترکیش به ترتیب در ماه جولای به 103 و 572 و در ماه آگست به 160 و 937 عدد خواهد رسید.

هواپیمایی ترکیش طبق برنامه میخواهد تا تعداد مقاصد خود را تا ماه سپتامبر به 99 عدد برساند.

احیای مالی

هواپیمایی ترکیش، که در سال گذشته بیش از 75 میلیون مسافر را در سراسر جهان جابجا کرد، با شیوع ویروس کرونا تمامی پروازهای خود را تا تاریخ 28 می 2020 به حالت تعلیق درآورد.

آنکارا در کوشش است تا با کند شدن فرایند شیوع ویروس کرونا در دو هفته اخیر، از اواخر ماه می به تدریج جانی دوباره به صنعت هوایی کشور ترکیه که نقش مهمی در اقتصاد این کشور ایفا می نماید، ببخشد.

ترکیه تا به امروز 130.000 مورد مبتلا به ویروس کرونا داشته است.

منبع: فلای تودی
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 967

به "برقراری مجدد پروازهای ترکیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری مجدد پروازهای ترکیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید