هواپیمایی اتحاد ، خدمت نو پرستار در هواپیما

به گزارش مجله بوشهری ها، برای بعضی از افراد، ترس از پرواز ناشی از نگرانی های پزشکی است و معتقدند که نمی توانند مراقبت هایی را که برای پرواز خود احتیاج دارند، دریافت نمایند و به همین علت از انجام پرواز خودداری می نمایند.Etihad Airways در حال کوشش برای برطرف نگرانی مسافران با شرایط موجود است که با ارائه دو سرویس نو ارائه می گردد. مرحله اول، پیش از سوار شدن، مسافرین گزینه ای برای ارزیابی به وسیله پزشکِ متخصصِ هواپیمایی اتحاد خواهند داشت و مجوز پرواز دریافت می نمایند. سرویس دوم به صورت پرستار در پرواز می باشد که مسافران از زمان پرواز تا انتهای پرواز از خدمات پرستاران متخصص اتحاد ایرویز استفاده می نمایند. سفر به امارات از هر زمان دیگری راحت تر شده است.

هواپیمایی اتحاد ، خدمت نو پرستار در هواپیما

نادیا بستاکی، معاون رئیس خدمات پزشکی هواپیمایی اتحاد در بیانیه ای گفت: اتحاد ایرویز راضی است که اولین شرکت هواپیمایی در منطقه برای ارائه این خدمات پزشکی تازه است و برای مهمانانی که در سفرشان نیازمند مراقبت های پزشکی هستند، آماده خواهد شد.

خدمات تازه پزشکی فقط برای مسافرانی که از امارات متحده عربی پرواز انجام میدهند در دسترس است و حداقل 1500 درهم امارات هزینه خواهند داشت.

این خدمت فقط برای کسانی است که از قبل مشکل پزشکی دارند و نیازمند خدمات پزشکی هستند و امکان پخش بیماری به داخل هواپیما وجود نداشته باشد.

برای درخواست ارزیابی به وسیله پزشکِ هواپیمایی اتحاد قبل از پرواز و یا خدمات پرستار در پرواز، را دانلود و پر کنید و آن را به آدرس ذکر شده در آن ارسال نمایید.

منبع: matadornetwork.com

منبع: تریپ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2060

به "هواپیمایی اتحاد ، خدمت نو پرستار در هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمایی اتحاد ، خدمت نو پرستار در هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید