معرفی تعدادی از لوکس ترین کابین های فرست کلاس جهان

به گزارش مجله بوشهری ها، بسیاری از گردشگران از هواپیما برای سفرهای خود استفاده می کنند. هواپیما چند بخش دارد که بیشتر آن را بخش عادی تشکیل می دهد، اما یکی از جذاب ترین بخش های هر هواپیما، قسمت یا کابین فرست کلاس است. صندلی و امکانات این بخش از هواپیما در سطح بسیار بالایی بوده و مدت زمان پرواز را راحت تر و دلنشین تر می کند. در کابین فرست کلاس غذا و خوراکی های مختلفی برای پذیرایی از شما ارائه می شوند و به سادگی می توانید در فضای بسیار آزادش، صندلی خود را کامل خوابانده و دراز بکشید، ناگفته نماند این صندلی ها از دیگر صندلی های هواپیما راحت تر و تجهیزات بیشتری دارند. برای رزرو صندلی در این قسمت از هواپیما باید هزینه بسیار بالایی داد که بیشتر افراد پولدار، تاجران و نخبگان آن ها را تهیه می کنند. در طول دو دهه اخیر، بهترین کابین های فرست کلاس تغییرات بسیار زیادی داشتند و این به دلیل رونق دریافت کابین های بیزنس کلاس است. در یک برهه زمانی کابین های بیزنس کلاس تغییراتی پیدا کردند و شرکت های هواپیمایی اهمیت بیشتری به آن ها دادند تا آنکه این کابین ها طرفداران بیشتری نسبت به کابین های فرست کلاس پیدا کردند. تعدادی دیگر به دنبال کابین های فرست کلاس نرفتند، از سوی دیگر برخی شرکت ها تغییرات بسیاری در کابین های فرست کلاس ایجاد کردند و آن ها را خاص و لوکس تر جلوه دادند. با ما در این مقاله خواندنی همراه شوید تا شما را با لوکس ترین کابین های فرست کلاس آشنا کنیم.

معرفی تعدادی از لوکس ترین کابین های فرست کلاس جهان

شرکت هواپیمایی لوفتهانزا

لوفتهانزا برای کسانی که کابین فرست کلاس را انتخاب می کنند، خدماتی ویژه را ارائه می دهد. این خدمات قبل از سوار شدن به هواپیما شروع می شوند. در سالن انتظار فرودگاه جان اف کندی این افراد می توانند از وان و حمام اختصاصی، غذا و رستوران هایی با بالاترین کیفیت استفاده ببرند. این مسافران توسط پورشه و مرسدس بنز تا دم هواپیما مشایعت می شوند. مسافران وقتی وارد هواپیما شده با یک شاخه گل رز مورد استقبال قرار می گیرند. مسافران لوکس ترین کابین های فرست کلاس می توانند از غذا و نوشیدنی ها لوکس و بسیار خوشمزه این هواپیما بهره ببرند. از جمله غذاهای موجود در قسمت فرست کلاس لوفتهانزا خاویار است که طرفداران بسیاری دارد. از جمله امکانات کابین فرست کلاس این شرکت هواپیمایی می توان به لباس خواب بسیار شیک و راحت، بالش مخصوص ساعت مچی اشاره کرد.

شرکت هواپیمایی امارات

یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی در دنیا، هواپیمایی امارات بوده که هر فردی را عاشق خود می کند. کابین های فرست کلاس این شرکت فضای کاملا خصوصی داشته و توسط درهایی از کف تا سقف از دیگر قسمت ها جدا شده اند. در این بخش مانیتورهای بزرگی در نظر گرفته شده که در آن ها صدها فیلم متفاوت وجود دارند. در این مانیتورها همچنین شرایط پرواز و تصاویری که از قسمت دم هواپیما گرفته می شوند، به نمایش در می آیند. در این مورد از بهترین کابین های فرست کلاس یک مینی بار و نوشت افزارهایی در اختیار مسافر قرار می گیرد. از سایر بخش های کابین فرست کلاس امارات، حمامی است که می توان تا قبل از فرود آمدن هواپیما از آن استفاده کرد.

شرکت هواپیمایی سنگاپور

در کابین فرست کلاس شرکت هواپیمایی سنگاپور در کنار صندلی ها تخت های دو نفره نیز تعیین شده تا آرامش بیشتری را برای مسافران به ارمغان بیاورند. در بین این تخت های دو نفره، جدا کننده ای دیده شده که به وسیله آن تخت دو نفره به تخت یک نفره تبدیل می شود. این شرکت هواپیمایی برای مسافران فرست کلاس هدایای مختلفی در نظر می گیرد که در ابتدای ورود آن ها بر روی صندلی ها گذاشته شده اند.

شرکت هواپیمایی اتحاد

تجربه یک سوئیت آپارتمان بر روی ابرها را می توان در کابین فرست کلاس شرکت هواپیمایی اتحاد به نام رزیدنس داشت. کابین فرست کلاس بسیاری از هواپیماها یک تخت مسطح هست، اما این شرکت هواپیمایی از سال 2014 بخش رزیدنس را در پروازهای دبی-لندن به صورت یک سوئیت راه اندازی کرد. این سوئیت داری 3 بخش شامل اتاق خواب جدا، اتاق نشینمن و حمام است. این سوئیت برای دو نفر در نظر گرفته شده و قیمت بسیار بالایی دارد، به طور مثال برای آنکه از ابوظبی به لندن بروید، باید چیزی حدود 25 هزار دلار هزینه کنید. با تهیه بلیت رزیدنس، یک خودرو بسیار گران قیمت و لوکس شما را از خانه سوار می کند و تا فرودگاه می برد. همچنین، یک ماشین دیگر برای حمل چمدان های شما در نظر گرفته شده است. شرکت هواپیمایی اتحاد علاوه بر رزیدنس، کابین فرست کلاس دیگری نیز دارد که به نام آپارتمان اتحاد شناخته می شود. این کابین فضای کوچکتری دارد و هزینه کمتری را شامل می شود. به طور مثال، برای سفر بین ابوظبی و لندن، هزینه این آپارتمان دو نفره 14 هزار دلار است. در این آپارتمان لوکس مسافران به حمام دسترسی خواهند داشت و صندلی های آن بسیار شبیه به رزیدنس هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 868

به "معرفی تعدادی از لوکس ترین کابین های فرست کلاس جهان" امتیاز دهید

2 کاربر به "معرفی تعدادی از لوکس ترین کابین های فرست کلاس جهان" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از لوکس ترین کابین های فرست کلاس جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید