هشدار دادستانی قم به داروخانه ها و مراکز عرضه محصولات پزشکی

به گزارش مجله بوشهری ها، معاون دادستان عمومی و انقلاب قم از برخورد قاطع با سوء استفاده و سودجویی بعضی از داروخانه ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی در مورد عرضه ماسک اطلاع داد.

هشدار دادستانی قم به داروخانه ها و مراکز عرضه محصولات پزشکی

جهت دریافت خدمات نکات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علی اصغر سلطانی با اشاره به شیوع ویروس بیماری کرونا در قم، اظهار کرد: گزارش هایی مبنی بر عدم عرضه ماسک به شهروندان و سو استفاده و سودجویی تعدادی از داروخانه ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی واصل شده است.

وی اضافه کرد: طی دستور قضائی به دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت معدن و تجارت و معاونت غذا و داروی استان قم مقرر شد سریعاً تیمی متشکل از بازرسان سازمان های مذکور نسبت به بازرسی و نظارت شبانه روزی از داروخانه ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی سطح استان و کلیه انبار های آن، اقدام نموده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و ممانعت از عرضه ماسک، ضمن پلمب مرکز مربوطه، مراتب برای برخورد قانونی سریعاً به دادسرای عمومی و انقلاب گزارش گردد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم اضافه کرد: همشهریان عزیز می توانند گزارشات خود را در این خصوص به شماره 09333633251 در پیغام رسان ایتا ارسال نمایند.

محمدرضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در خصوص کمبود ماسک در داروخانه ها گفته است: با سازمان صمت هماهنگی شده که به زودی 400 هزار ماسک در داروخانه های قم توزیع گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 634

به "هشدار دادستانی قم به داروخانه ها و مراکز عرضه محصولات پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار دادستانی قم به داروخانه ها و مراکز عرضه محصولات پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید