معرفی پارک مگی دالی (Maggie Daley Park) شیکاگو

به گزارش مجله بوشهری ها، پارک مگی دالی در مرکز شهر شیکاگو و در کنار دریاچه میشیگان واقع شده است. این پارک به افتخار «مگی دالی» همسر ریچارد ام. دالی شهردار سابق شیکاگو نامگذاری شده است.

معرفی پارک مگی دالی (Maggie Daley Park) شیکاگو

مساحت پارک حدود 20 هکتار است و دارای امکانات متنوع تفریحی و ورزشی از جمله زمین بازی کودکان، زمین‌های ورزشی، استخرهای شنا و پیست اسکیت یخ است.

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های پارک، پل معلق عظیم آن به نام «پل لوری» است که با طول 425 متر یکی از طویل‌ترین پل‌های معلق جهان به شمار می‌رود.

امکانات و جاذبه‌های پارک

منطقه بازی کودکان

یکی از بخش‌های محبوب پارک، منطقه بازی کودکان است که شامل انواع تجهیزات و دستگاه‌های بازی مانند سرسره، نردبان، تاب و غیره است. این منطقه به گونه‌ای طراحی شده تا کودکان بتوانند به صورت ایمن سرگرم شوند و مهارت‌های حرکتی خود را تقویت کنند.

زمین‌های ورزشی

پارک دارای زمین‌های متعدد ورزشی است که علاوه بر ورزش‌های رایج مانند بسکتبال، والیبال و فوتبال، ورزش‌های تخصصی مانند اسکواش، تنیس روی دیوار و هاکی هم در آن‌ها انجام می‌شود. امکاناتی مانند سالن وزنه‌برداری نیز در پارک وجود دارد.

استخرهای شنا

پارک دارای چند استخر شنای روباز و سرپوشیده است که امکان شنا و مسابقات آبی را فراهم می‌کند. استخرها در تابستان‌ها محلی برای تفریح و خنک شدن مردم هستند.

پیست یخ‌اسکیت

پارک دارای یک پیست بزرگ یخ‌اسکیت است که در زمستان‌ها باز می‌شود و امکان یخ‌اسکیت روی یخ را برای افراد فراهم می‌کند. پیست در تابستان‌ها تبدیل به یک زمین بزرگ چمن می‌شود.

پل لوری

شاید مهم‌ترین جاذبه پارک، پل معلق عظیم آن به نام پل لوری باشد که با عبور از روی دریاچه، مناظر زیبایی از شهر شیکاگو را به نمایش می‌گذارد. روی پل پیاده‌روی کردن و دوچرخه‌سواری امکان‌پذیر است.

نکاتی درباره پارک

  • پارک در تمام طول سال باز است و ورود به آن رایگان است.
  • بهتر است در هوای گرم با آب و میوه همراه باشید.
  • امکاناتی برای نشستن و استراحت در پارک وجود دارد.
  • سرویس‌های بهداشتی عمومی در دسترس هستند.
  • مراقب کودکانتان باشید تا از محوطه بازی خارج نشوند.

نتیجه

پارک مگی دالی یکی از بهترین پارک‌های شهری در آمریکا به شمار می‌رود که با امکانات متنوع تفریحی و ورزشی‌اش، محلی عالی برای گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات خانوادگی است. اگر قرار است به شیکاگو سفر کنید، حتما از دیدن این پارک زیبا غافل نشوید.

منبع مقاله: پارک مگی دالی (Maggie Daley Park) شیکاگو آمریکا

انتشار: 8 مهر 1402 بروزرسانی: 9 مهر 1402 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1782

به "معرفی پارک مگی دالی (Maggie Daley Park) شیکاگو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی پارک مگی دالی (Maggie Daley Park) شیکاگو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید