مشهورترین پارک های آبی آمریکا

به گزارش مجله بوشهری ها، پارک های آبی جزو محبوب ترین مکان های تفریحی در آمریکا هستند. این پارک ها با ارائه انواع سرسره ها، استخر ها، رودخانه های مصنوعی و بازی های آبی، فرصتی برای سرگرمی، هیجان و خنکی در روزهای گرم تابستان می دهند. در این مقاله به بررسی برخی از مشهورترین پارک های آبی آمریکا می پردازیم که هر کدام ویژگی ها و جذابیت های خاص خود را دارند. اگر قصد سفر به آمریکا را دارید و دوست دارید در پارک های آبی لذت ببرید، این مقاله را از دست ندهید.

مشهورترین پارک های آبی آمریکا

برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی گردشگری و سفر به سراسر دنیا با bestcanadatours.com مجری مستقیم تورهای مسافرتی و گردشگری همراه باشید.

پارک آبی تایفون لاگون

پارک آبی تایفون لاگون یکی از بزرگترین و معروف ترین پارک های آبی آمریکا است که در ایالت فلوریدا واقع شده است. این پارک آبی تحت نظارت شرکت دیزنی است و با الهام از یک جزیره استوایی طراحی شده است. در این پارک آبی می توانید از سرسره های بلند و پیچیده، استخر موج ساز، رودخانه مصنوعی و ساحل ماسه ای لذت ببرید. همچنین می توانید در بازی های آبی مختلف شرکت کنید و از نمایش های آبی و آتش بازی های شبانه تماشا کنید. این پارک آبی از ماه مارس تا اکتبر هر روز باز است و برای تمام سنین مناسب است.

پارک آبی نوح

پارک آبی نوح یکی از برجسته ترین پارک های آبی آمریکا است که در ایالت ویسکانسین واقع شده است. این پارک آبی با مساحت 70 هکتار، بزرگترین پارک آبی آمریکا است و دارای بیش از 50 سرسره، استخر، رودخانه و بازی آبی مختلف است. در این پارک آبی می توانید از سرسره های مهیج و ترسناک مانند سرسره 120 متری اسکورپیون، سرسره 90 متری تایم وارپ و سرسره 60 متری پوینت اوف نو ریترن لذت ببرید. همچنین می توانید در استخر های موج ساز، رودخانه های مصنوعی و استخر های گرمابی آرامش بخشیده و از بازی های آبی مانند والیبال آبی، بسکتبال آبی و گلف آبی لذت ببرید. این پارک آبی از ماه می تا سپتامبر هر روز باز است و برای تمام سنین مناسب است.

پارک آبی اسپلشین سافاری

پارک آبی اسپلشین سافاری یکی از منحصر به فرد ترین پارک های آبی آمریکا است که در ایالت ایندیانا واقع شده است. این پارک آبی ترکیبی از یک پارک آبی و یک باغ وحش است و با الهام از قاره آفریقا طراحی شده است. در این پارک آبی می توانید از سرسره های آبی مانند سرسره زبرا، سرسره فیل و سرسره شیر لذت ببرید. همچنین می توانید در استخر های آبی مانند استخر کروکودیل، استخر زرافه و استخر فلامینگو شنا کنید. علاوه بر این، می توانید از باغ وحش این پارک آبی دیدن کنید و با حیوانات مختلف مانند شتر، ببر، خرس و میمون آشنا شوید. این پارک آبی از ماه می تا اکتبر هر روز باز است و برای تمام سنین مناسب است.

پارک آبی اسلاید راک

پارک آبی اسلاید راک یکی از زیباترین و طبیعی ترین پارک های آبی آمریکا است که در ایالت آریزونا واقع شده است. این پارک آبی در میان کوه های سدونا قرار دارد و از رودخانه اوک کریک تغذیه می شود. در این پارک آبی می توانید از سرسره های آبی طبیعی که از سنگ های صاف و لغزنده تشکیل شده اند، لذت ببرید. همچنین می توانید در استخر های آبی که از آب رودخانه پر شده اند، شنا کنید و از منظره های دیدنی کوه ها و درختان لذت ببرید. این پارک آبی در تمام فصول سال باز است ولی بهترین زمان برای بازدید از آن ماه های گرم سال است. این پارک آبی برای تمام سنین مناسب است ولی باید مراقب باشید که سرسره های آبی بسیار لغزنده و سریع هستند و ممکن است خطرناک باشند.

پارک آبی واتر کانتری

پارک آبی واتر کانتری یکی از تاریخی ترین و سنتی ترین پارک های آبی آمریکا است که در ایالت ویرجینیا واقع شده است. این پارک آبی با الهام از دوران استعماری آمریکا طراحی شده است و دارای بیش از 40 سرسره، استخر، رودخانه و بازی آبی مختلف است. در این پارک آبی می توانید از سرسره های آبی مانند سرسره آکواپلوس، سرسره وانیشینگ پوینت و سرسره راک اند رول لذت ببرید. همچنین می توانید در استخر های آبی مانند استخر سورفرز بای، استخر هابی کت و استخر بیگ ددی فالز شنا کنید و از بازی های آبی مانند توب آبی، کانو آبی و لاک پشت آبی لذت ببرید. این پارک آبی از ماه می تا سپتامبر هر روز باز است و برای تمام سنین مناسب است.

پارک آبی اسلیپری راک

پارک آبی اسلیپری راک یکی از ماجراجویانه ترین و خلاقانه ترین پارک های آبی آمریکا است که در ایالت یوتا واقع شده است. این پارک آبی با الهام از فرهنگ بومیان آمریکا طراحی شده است و دارای بیش از 30 سرسره، استخر، رودخانه و بازی آبی مختلف است. در این پارک آبی می توانید از سرسره های آبی مانند سرسره توتم پول، سرسره کوکوپلی کورل و سرسره رینبو رافتر لذت ببرید. همچنین می توانید در استخر های آبی مانند استخر تیپی پول، استخر وایکینگ پول و استخر کویوت پول شنا کنید و از بازی های آبی مانند تیراندازی آبی، پینت بال آبی و کارتینگ آبی لذت ببرید. این پارک آبی از ماه می تا اکتبر هر روز باز است و برای تمام سنین مناسب است.

نتیجه گیری

پارک های آبی جزو جاذبه های گردشگری آمریکا هستند که هر ساله میلیون ها بازدید کننده را به خود جذب می کنند. این پارک های آبی با ارائه انواع سرسره ها، استخر ها، رودخانه ها و بازی های آبی، فرصتی برای سرگرمی، هیجان و خنکی در روزهای گرم تابستان می دهند. در این مقاله به بررسی پنج پارک آبی مشهور آمریکا پرداختیم که هر کدام ویژگی ها و جذابیت های خاص خود را دارند. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید و جالب بوده باشد و اگر قصد سفر به آمریکا را دارید، از این پارک های آبی دیدن کنید و لحظات خوشی را تجربه کنید.

انتشار: 24 آذر 1402 بروزرسانی: 29 آذر 1402 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 587

به "مشهورترین پارک های آبی آمریکا" امتیاز دهید

1 کاربر به "مشهورترین پارک های آبی آمریکا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهورترین پارک های آبی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید