فیلم سینمایی بمب اتمی کریستوفر نولان با بازی کیلین مورفی در نقش اوپنهایمر، سال 2023 اکران خواهد شد

به گزارش مجله بوشهری ها، کیلین مورفی در فیلم حماسی آینده کریستوفر نولان نقش رابرت اوپنهایمر -پدر بمب اتم- را بازی خواهد نمود. این فیلم به وسیله Universal Pictures ساخته و پخش خواهد شد. این اولین پروژه استودیویی بزرگ نولان پس از جدایی از برادران وارنر خواهد بود.

فیلم سینمایی بمب اتمی کریستوفر نولان با بازی کیلین مورفی در نقش اوپنهایمر، سال 2023 اکران خواهد شد

مورفی که قبلاً در فیلم هایی از جمله بتمن می شروعد، تلقین و دانکرک با نولان همکاری داشته، این بار به نظر می رسد که نقش کلیدی تری از فیلم های قبلی را بازی کند.

بودجه اولیه این فیلم 100 میلیون دلار است و تاریخ اکرانش در سینما های آمریکای شمالی برای روز آدینه 21 ژوئیه 2023 برنامه ریزی شده.

مانند دانکرک و شوالیه تاریکی، اوپنهایمر با دوربین های IMAX فیلمبرداری خواهد شد. فراوری فیلم در اوایل سال 2022 شروع می گردد.

فیلمنامه به وسیله نولان نوشته شده و تهیه نماینده آن اما توماس، چارلز روون و خود نولان هستند.

فیلم اوپنهایمر از کتاب برنده جایزه پولیتزر پرومته آمریکایی: پیروزی و تراژدی رابرت اوپنهایمر نوشته کای برد و مارتین جی. شروین اقتباس شده.

در حالی که اوپنهایمر نقش محوری در ساخت سلاح های اتمی داشت، بعداً در خصوص به کارگیری و قدرت مخرب هولناک آن دچار تردید و دوگانگی شد و در نهایت برای کنترل بین المللی قدرت هسته ای و مخالفت با ساخت بمب هیدروژنی لابی کرد.

نولان با همکاران قبلی خود از جمله مدیر فیلمبرداری -هویت ون هویتما- که با او در بین ستاره ای، دانکرک و تنت همکاری داشت و هم حنیفر لیم به اسم تدوینگر همکاری خواهد نمود.

آهنگساز فیلم لودیگ گورانسون است که در تنت موسیقی متن را ساخته بود.

از زمان بی خوابی 2002 تا تنت که در سال 2020 ساخته شد، نولان همه فیلم های خود را برای برادران وارنر ساخته بود. بزرگترین فیلم های نولان در دوران همکاری با برادران وارنر، سری فیلم های بتمن او بودند. شوالیه تاریکی و شوالیه تاریکی برمی خیزد، هر دو فروش یک میلیارد دلاری در سراسر دنیا داشتند.

اما برادران وارنر اکران فیلم تنت را سه بار در طول سال 2020 به علت همه گیری کرونا به تعویق انداخت و خاتمه آن را در 3 سپتامبر در هر سینمایی که اکران ممکن بود، به نمایش گذاشت. در مصاحبه اواخر سال 2020 با ET Online، نولان گفت که او از نحوه عملکرد وارنر در انتشار نسخه های تازه بی اعتقاد شده. او گفت که رؤسای وارنز کارشان این است که بیشترین مخاطب ممکنه را برای آثار فراهم نمایند. اما آنها رؤسای شکست خورده ای هستند و فقط به پخش جاری آنلاین فیلم ها اهمیت می دهند.

نولان در بیانیه ای در دسامبر 2020 که در هالیوود ریپورتر به اشتراک گذاشته شده بود HBO Max را به اسم بدترین سرویس پخش مورد انتقاد قرار داده بود.

منبع: indiewire

منبع: یک پزشک
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1776

به "فیلم سینمایی بمب اتمی کریستوفر نولان با بازی کیلین مورفی در نقش اوپنهایمر، سال 2023 اکران خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم سینمایی بمب اتمی کریستوفر نولان با بازی کیلین مورفی در نقش اوپنهایمر، سال 2023 اکران خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید