فولکس واگن ساویرو؛ برندی که 41 سال در برزیل حضور دارد!

به گزارش مجله بوشهری ها، فولکس واگن از وانت نو خود با نام ساویرو رونمایی کرد. این خودرو کوچک ترین پیکاپ برند آلمانی در بازار آمریکای جنوبی محسوب می گردد. نام ساویرو به قایق سنتی ماهیگیری برزیلی ها اشاره دارد.

فولکس واگن ساویرو؛ برندی که 41 سال در برزیل حضور دارد!

به گزارش عصر ایران، ساویرو 2024 با تغییرات نوی رونمایی شده که از جمله باید به درپوش موتور طولانی تر، جلوپنجره نو و عناصر کرومی در قسمت دماغه اشاره نمود. مخصوصا در تریم پرچمدار اکستریم که مجذوب کننده ترین مدل ساویرو 2024 محسوب می گردد.

ساویرو اکستریم در پروفایل جانبی نیز با گلگیر های عضلانی تر و دارای هلال پلاستیکی در محل قرار گیری چرخ ها و قسمت پایین درب روبرو می شویم که هدف از آن علاوه بر زیبایی، بهبود ضربه گیری این قسمت بوده است.

فولکس واگن 4 تریم مختلف برای ساویرو 2024 در نظر گرفته است. امکاناتی شامل: سنسور های پارک عقب، پایداری الکترونیکی، دستیار حرکت در سربالایی و ترمز دیسکی در چرخ ها به عنوان آپشن استاندارد تمامی تریم ها عرضه می شوند.

تمامی تریم ها مجهز به پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی با 116 اسب بخار خروجی و 157 نیوتن متر گشتاور هستند که با جعبه دنده 5 سرعته دستی هماهنگ شده است.

اما تفاوت تزئینات بدنه و کابین بین تریم ها کاملا محسوس است که در تصاویر زیر معین شده اند.

در تریم اکستریم از نمایشگر لمسی سیستم تفریح با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو استفاده شده است. سیستم صوتی با 4 اسپیکر، دوربین پارک، مه شکن و نشانگر فشار باد لاستیک از دیگر امکانات این تریم است.

ساوریرو حدود 41 سال است که در برزیل حضور دارد و طی این مدت بالغ بر 1.6 میلیون دستگاه تحویل مشتریان شده است.

فولکس واگن ساویرو اکستریم 2024

فولکس واگن ساویرو ترندلاین 2024

منبع: فرارو
انتشار: 8 شهریور 1402 بروزرسانی: 8 شهریور 1402 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2235

به "فولکس واگن ساویرو؛ برندی که 41 سال در برزیل حضور دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولکس واگن ساویرو؛ برندی که 41 سال در برزیل حضور دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید