شورای سیاستگذاری چاپ به زودی تشکیل می شود

به گزارش مجله بوشهری ها، به گزارش خبرنگاران در خراسان رضوی، آیین بیست و یکمین بزرگداشت و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان عرصه صنعت چاپ خراسان رضوی عصر امروز دوشنبه 22 آذرماه در محل هتل خورشید تابان مشهد با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فعالان حوزه چاپ خراسان رضوی برگزار شد.

شورای سیاستگذاری چاپ به زودی تشکیل می شود

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم با اشاره به اینکه بهره وری بهترین چا پخانه ها در کشور حدود 25 درصد و در دنیا حدود 90 درصد است، گفت: در این بخش فاصله زیادی با شرایط روز دنیا داریم.

یاسر احمدوند با اشاره به اینکه خیلی از صنعت ها از صنعت چاپ سبقت گرفتند، افزود: همه مسایل مربوط به اقتصاد و تحریم نبوده است، بلکه در صنعت چاپ احساس به توسعه و رشد کمتر بوده است.

وی تاکید کرد: در صنعت چاپ باید به موضوع بازارسازی و ظرفیت های ملی و منطقه ایی توجه ویژه کرد.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در این مراسم از تشکیل شورای سیاستگذاری صنعت چاپ طی چند روز آینده خبر داد و گفت: به زودی اعضای این شورا اعلام و از افراد با تجربه و و پژوهشگران صنعت چاپ در این شورا استفاده خواهیم کرد.

احمدوند همچنین گفت: باید سند تحول چاپ تدوین شود. صنعت چاپ روزهای بهتری در آینده خواهد داشت.

در آیین بیست و یکمین بزرگداشت و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان عرصه صنعت چاپ خراسان رضوی از چند تن از فعالان چاپ استان در بخش های خانواده معظم شهدا، صادرکنندگان، نوآوران، پیشکسوتان، مدیران و مرحومان تجلیل شد.

یادآوری می شود، یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه اسماعیلی مشاور خود و ابراهیمی مدیرکل دفتر امور چاپ و تعدادی از مسئولان استانی صبح امروز از شهرک چاپ و نشر مشهد بازدید کردند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1876

به "شورای سیاستگذاری چاپ به زودی تشکیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای سیاستگذاری چاپ به زودی تشکیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید