زارع پور: بخشی از توان ما معطوف به اصلاح مسیرهای غلط گذشته است

به گزارش مجله بوشهری ها، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: نقل کارهای مثبت دولت گذشته به هیچ وجه به معنای چشم پوشیدن از موارد متعدد کوتاهی ها، تصمیمات و ریل گذاری های غلط نیست.

زارع پور: بخشی از توان ما معطوف به اصلاح مسیرهای غلط گذشته است

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، عیسی زارع پور در صفحه اینستاگرام خود که به تازگی آن را راه اندازی نموده است، نوشت: روز گذشته (دوشنبه) در مراسم هفته پژوهش در دانشگاه علم و صنعت، صحبتی درباره لزوم ارتباط واقعی بین دانشگاه و دستگاه های اجرایی داشتم و در میانه صحبت ها اشاره ای به عملکرد وزارت ارتباطات در گذشته داشتم و عرض کردم که بعضی تصمیمات و عملنمودها در گذشته قابل دفاع است.

وی اضافه کرد: از دیروز عرایض بنده تحریف و به صورت گسترده منتشر شد و بعضی جریانات معلوم الحال و شناخته شده در فضای مجازی با تیترهایی مثل اعتراف وزیر: انتقاداتم را پس گرفتم خوراک لازم را برای شکل گیری هجمه ای سنگین علیه اینجانب آماده کردند.

وزیر ارتباطات تاکید نمود: اما نقل کارهای مثبت دولت گذشته به هیچ وجه به معنای چشم پوشیدن از موارد متعدد کوتاهی ها و تصمیمات و ریل گذاری های غلطی نیست که در دوره گذشته در فضای مجازی بنیان گذاشته شده است. تصمیمات و اقدامات غلطی که هم باعث عدم توسعه متوازن زیرساخت های ارتباطی کشور شده و هم این ابزار تمدن ساز و فرصت ساز را بستر از هم پاشیدن بنیان خانواده های بسیاری کرد و آن را به قتلگاه مجازی بچه ها و نوجوانان و بستری برای تضییع حقوق مردم تبدیل کرد.

وی بیان داشت: این روزها بخشی از توان ما در وزارت ارتباطات معطوف به اصلاح همین مسیرهای غلط گذشته و برطرف چالش های ایجاد شده است. در عین حال مشغول ریل گذاری های نو برای بهره گیری حداکثری از فناوری ارتباطات و اطلاعات به منظور افزایش رفاه مردم و بهبود امور در کشور هستیم. از همه شما برای موفقیت در انجام این امور مهم، طلب دعای خیر دارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1887

به "زارع پور: بخشی از توان ما معطوف به اصلاح مسیرهای غلط گذشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زارع پور: بخشی از توان ما معطوف به اصلاح مسیرهای غلط گذشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید