ملاقات با استقلال برایم سخت است، نام تیم را تغییر خواهیم داد

به گزارش مجله بوشهری ها، به گزارش خبرنگاران، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از ملاقات برابر استقلال از هفته اول لیگ بیست و یکم گفت: موقعی که مقابل استقلال قرار می گیرم چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی، برایم سخت خواهد بود و به لحاظ احساسی شرایط خوبی ندارم. خاطرات زیادی با استقلال داشتم و حالا باید رودر روی این تیم قرار بگیرم.

ملاقات با استقلال برایم سخت است، نام تیم را تغییر خواهیم داد

وی ادامه داد: ما مقابل یک تیم سختکوش و جنگنده قرار خواهیم گرفت. تمام توان خود را بکار خواهیم بست تا بتوانیم این ملاقات را با موفقیت به انتها برسانیم ضمن اینکه تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است که امیدوارم بتوانیم با این بازیکنان نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می گردد طرفدار یک تیم ناشناخته است و این مسئله می تواند برای شما مفید باشد، گفت: بازی اول لیگ همواره سخت است. حریفان شناخت خوبی از هم ندارند ضمن اینکه ما تغییرات زیادی هم نسبت به لیگ یک داشته ایم اما اعتقاد دارم بازیکنان با انگیزه ای داریم که فردا تمام توان خود را به کار خواهم بست تا بتوانیم این ملاقات را موفقیت با انتها برسانیم.

رضا عنایتی در مورد شرایط مدیریتی تیم هم گفت: سریال های زیادی بابت تیم طرفدار داشتیم. من بیش از 9 جلسه برگزار کردم اما در انتها از علیرضا معصومی که با تمام وجودش یاری کرد تا تیم را ببندیم تشکر می کنم. در حال حاضر شرایط مهیا است و ان شاءالله بتوانیم جبران این محبت ها را داشته باشیم.

وی اضافه نمود: با اینکه مالک بود هیچ مصاحبه ای از او ندیدیم اما بعضی دوستان که واسطه بودند مصاحبه های آنچنانی نموده و از خرید تیم صحبت می کردند. من خودم نمی توانستم به علت شرایط اقتصادی یاریی بکنم اما خوشحالم که حالا تیم صاحب مدیری به نام اسدی شده و شما باید هر سوالی که دارید از او بپرسید تا وی جوابگوی شما باشند.

سرمربی تیم طرفدار در انتها و در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است به زودی نام تیم از طرفدار به دیهیم تغییر پیدا کند گفت: صحبت هایی صورت گرفته و به احتمال زیاد به زودی این تغییر نام صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1794

به "ملاقات با استقلال برایم سخت است، نام تیم را تغییر خواهیم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات با استقلال برایم سخت است، نام تیم را تغییر خواهیم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید