دلایل خنده داری که مسافران را از هواپیما اخراج نموده است!

به گزارش مجله بوشهری ها، دلایل خنده دار اخراج مسافران از هواپیما

برخی وقت ها مردم به دلایل خنده دار از هواپیما اخراج می شوند، گاهی ایرلاین ها برای این اخراج، از مشتریان عذرخواهی می نمایند اما بیشتر وقت ها جانب کارمندان خودشان را می گیرند. اینکه مسافری به علت مسمومیت غذایی و یا درگیری فیزیکی با مهمانداران از هواپیما اخراج گردد قابل درک است اما همواره علت اخراج از هواپیما این اتفاق ها نیست، گاهی از مسافران به دلایل غیرمنطقی و خنده دار خواسته می گردد که هواپیما را ترک نمایند. در ادامه خبرنگاران راهمراهی کنید تا از خنده دارترین دلایلی بگوییم که مسافران را به بیرون هواپیما راهنمایی نموده است!

دلایل خنده داری که مسافران را از هواپیما اخراج نموده است!

هواپیمایی جت بلو

در اوایل ماه می، خانواده چهار نفره ای که از لاس وگاس به سمت نیویورک می رفتند به علت اینکه یک کیک تولد را در ظرفی در قسمت بالای جایگاه گذاشته بودند از هواپیما اخراج شدند! ماجرا از این قرار است که در ابتدا مهمانداران از این خانواده خواستند که کیک را در داخل ظرفی دیگر قرار داده و آن را در جلوی خود قرار دهند، آن خانواده قبول کرد اما یکی از مهمانداران همچنان با جای کیک مشکل داشت، در آخر هم این خانواده مجبور شدند به پرواز دیگری بروند.

هواپیمایی یونایتد ایرلاین

در اوایل آوریل 2007 پرواز یونایتد ایرلاین به اشتباه بیشتر از ظرفیت خودش مسافر گرفته بود. بعد از اینکه هیچ کس حاضر نشد داوطلبانه هواپیما را ترک کند، خدمه از یک نفر خواستند که به بیرون هواپیما برود با این که آن فرد راضی به ترک هواپما نبود اما نیروهای امنیتی او را وادار به این کار کردند. فیلم این حادثه، جنجالی زیادی درست کرد و مردم، ایرلاین را مجاز به انجام این کار نمی دانستند.

هواپیمایی ساوت وست ایرلاین

در آوریل گذشته، مسافری در پرواز ساوت وست ایرلاین به علت صحبت کردن به زبان عربی از هواپیما اخراج شد فقط به علت اینکه مسافر کناری او فکر کرد که ممکن است برای او تهدیدی ایجاد گردد. این مسافر عرب زبان، دانش آموزی از دانشگاه کالیفرنیا بود که داشت در پای تلفن با خانواده اش درباره مراسمی که به آنجا رفته بود صحبت می کرد، در این هنگام زنی که در داخل هواپیما نشسته بود به مهمانداران معترض شد و آن ها این مرد را از هواپیما بیرون کردند.

هواپیمایی الیجنت ایر

خانواده ای که از یوتا به سمت منطقه خلیج سانفرانسیسکو می رفتند به علت آلرژی فرزند خود به بادام زمینی از هواپیما اخراج شدند! بعد از اینکه این خانواده درباره این آلرژی با مهماندار هواپیما صحبت کردند مهماندار از آن ها خواست که هواپیما را ترک نمایند چون گروه پزشکی به مهمانداران گفته بود که مسافرت هوایی برای افرادی که آلرژی دارند امن نیست.

هواپیمایی ساوت وست ایرلاین

زنی مسلمان بعد از اینکه به دلایل مذهبی جایگاه اش را عوض کرد از هواپیما اخراج شد. این زن در بین دو مرد نشسته بود و احساس ناراحتی می کرد به همین علت از مسافری دیگر خواست که جایش را با او عوض کند، آن مسافر هم قبول کرد اما ناگهان خدمه به سمت او آمده و از زن خواستند هواپیما را ترک کند. این ایرلاین بعدها شرح داد که مهمانداران، طبق قوانین ایرلاین عمل کردند.

منبع: msn.com

منبع: الی گشت
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1918

به "دلایل خنده داری که مسافران را از هواپیما اخراج نموده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل خنده داری که مسافران را از هواپیما اخراج نموده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید