دعوت از 87 متقاضی در جدیدترین پذیرش بریتیش کلمبیا

به گزارش مجله بوشهری ها، استان بریتیش کلمبیای کانادا در جدیدترین پذیرش خود که در تاریخ 23 جولای 2020 برگزار گشت برای 87 متقاضی که در بخش تکنولوژی بریتیش کلمبیا دارای جاب آفر یا پیشنهاد شغل بودند دعوتنامه صادر کرد. در پذیرش Tech Pilotبرنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا که دیروز برگزار گشت متقاضیان از دسته های اکسپرس انتری و مهاجرت مهارت ها انتخاب شدند.

دعوت از 87 متقاضی در جدیدترین پذیرش بریتیش کلمبیا

حداقل امتیازها به توضیح زیر بوده است:

SI - Skilled Worker: 80

EEBC - International Graduate: 80

لازم به ذکر است Tech Pilot برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا مسیری سریع برای اقامت دائم نیروی کار ماهر در بخش تکنولوژی و نیز دانشجویان خارجی است. این پایلوت در سال 2017 راه اندازی شده و چندین بار و اخیرا تا ژوئن 2021 تمدید شده است.

از جمله شرایط برای این برنامه مهاجرتی این است که متقاضیان باید در یکی از مسیرهای مهاجرتی استان بریتیش لمبیا ثبت نام نموده باشند و در یکی از 29 شغل اعلامی در بخش تکنولوژی دارای جاب آفری حداقل 12 ماهه باشند. برای اقدام به مهاجرت به وسیله دسته مهاجرتی Skills Immigration نیز متقاضیان باید ابتدا در قسمت Skills Immigration Registration System (SIRS) پورتال آنلاین برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا پروفایلی ایجاد نمایند.

متقاضیان بر اساس معیارهایی نظیر تحصیلات، سابقه کار، تسلط بر زبان انگلیسی و مکان استخدام/اشتغال امتیاز دریافت می نمایند. آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می نمایند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما از آنها برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دعوت خواهد شد.

از ابتدای سال 2020 تا ماه ژوئن، استان بریتیش کلمبیا به وسیله مسیرها و دسته های مهاجرتی گوناگون مرتبط با برنامه مهاجرت استانی خود مجموعا از 729 متقاضی برای تقاضا جهت انتخاب شدن از طرف استان دعوتنامه صادر نموده است. متقاضیان منتخب 30 روز تقویمی برای ارائه تقاضای خود فرصت دارند.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1835

به "دعوت از 87 متقاضی در جدیدترین پذیرش بریتیش کلمبیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از 87 متقاضی در جدیدترین پذیرش بریتیش کلمبیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید