دستیار خارجی کی روش مدت زمان حضور سرمربی تیم ملی در ایران را افشا کرد ، مصاحبه مربی نو و تناقض با گفته های تاج!

به گزارش مجله بوشهری ها، مربی نو تیم ملی فوتبال ایران می گوید: زمان کمی برای آماده سازی تا جام جهانی داریم ولی کی روش ایران را به خوبی می شناسد.

دستیار خارجی کی روش مدت زمان حضور سرمربی تیم ملی در ایران را افشا کرد ، مصاحبه مربی نو و تناقض با گفته های تاج!

به گزارش خبرنگاران راجر د سا نخستین مربی خارجی است که حضورش در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران با راهنمایی کارلوس کی روش قطعی شده است. راجر همراه با کی روش حدود 9 ماه در تیم ملی فوتبال مصر بود اما این تیم جواز حضور در مسابقات جام جهانی 2022 قطر را پیدا نکرد.

راجر به همراه کی روش حالا این شانس را دارد که با تیم ملی ایران، جام جهانی را تجربه کند.

این مربی اهل کشور آفریقای جنوبی امروز در گفتگویی حضورش در تیم ملی ایران را تایید کرد و درباره زمان شروع تمرینات و حضورش در تهران گفت: آنها از روز سه شنبه کار را شروع خواهند کرد و سپس به اتریش می روند و در آنجا بازی محبت آمیز ای را با اروگوئه و سنگال انجام می دهند. چهارشنبه و پنجشنبه تمرینات خود را با تیم شروع می کنیم.

وی اضافه نمود: شنبه دوباره تمرین می کنیم و سپس به اتریش پرواز می کنیم که در آنجا با اروگوئه و سنگال ملاقات خواهیم کرد. سپس به ایران بر می گردیم و در آنجا به کار خود با تیم ادامه می دهیم.

مربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید نمود: این دو بازی به ما ایده خوبی می دهد. من ممکن است برای تماشای بعضی از بازیکنان با باشگاه هایشان به اروپا پرواز کنم و احتمالاً یک هفته قبل از رفتن به جام جهانی قطر، در دبی تمرین خواهیم کرد.

ر با اشاره به مسائل و چالش های پیش رو برای جام جهانی گفت: گرما و رطوبت قطر برای بسیاری از بازیکنان در مسابقات چالشی خواهد بود. ما زمان کوتاهی برای آماده سازی داریم که ایده آل نیست. در حالت ایده آل باید یک سال آنجا -در ایران- می بودیم، اما کارلوس تیم را می شناسد و بازیکنان او را می شناسند، زیرا او در دو جام جهانی گذشته مربی آنها بود.

این مربی با بیان اینکه از همکاری مجدد با کی روش خرسند است، از تجربه حضور در تیم ملی مصر هم صحبت کرد و اضافه نمود: زمانی که ما برای همکاری با مصر دعوت شدیم، آنها از بیست تیم برتر آفریقا خارج بودند. این برای کشوری مانند مصر غیرعادی است، آنها با مشکل روبرو بودند و ما در همان اوایل پیروز به کسب نتایج خوبی شدیم. به فینال جام ملت های آفریقا رسیدیم و تیم های زیادی را شکست دادیم اما در ضربات پنالتی به سنگال باختیم.

راجر گفت: در مسابقات انتخابی جام جهانی متأسفانه باز هم در ضربات پنالتی به سنگال باختیم. هدف ما صعود به جام جهانی بود که به آن نرسیدیم. ما حال و هوای خوبی در مصر ایجاد نموده ایم، اما نمی توانم متعهد به ماندن طولانی مدت در مصر باشم.

دسا مشتاقانه منتظر است تا با بازیکنان ایرانی کار کند و در هفته های آینده با آنها آشنا گردد. او اظهار کرد: وقتی من مربی می شوم، اولویت شماره یک این است که من یک انسان هستم و بازیکن هم همینطور. فکر می کنم کارلوس هم همینطور است. به نظرم بسیاری از مربیان این را فراموش می نمایند. شاید یک یا دو سال مربی آنها باشم، اما تا زمانی که بمیریم می توانیم با هم دوست باشیم.

راجر در حالی اعلام نموده که یک یا دو سال در تیم ملی ایران خواهد بود که فدراسیون فوتبال رویکرد شفافی درباره کارلوس کی روش بعد از انتها جام جهانی اتخاذ ننموده است.

ابتدا مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری خود اعلام نمود برنامه فدراسیون این است که کی روش بعد از جام جهانی مدیر فنی تیم ملی بگردد و این تیم با سرمربیگری جواد نکونام در جام ملت های 2023 آسیا شرکت کند؛ در حالی که مهدی محمدنبی دبیر کل فدراسیون گفته بود ایران احتمالاً با راهنمایی کی روش در جام ملت ها حاضر می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2084

به "دستیار خارجی کی روش مدت زمان حضور سرمربی تیم ملی در ایران را افشا کرد ، مصاحبه مربی نو و تناقض با گفته های تاج!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیار خارجی کی روش مدت زمان حضور سرمربی تیم ملی در ایران را افشا کرد ، مصاحبه مربی نو و تناقض با گفته های تاج!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید