در بازی ترسناک Pacific Drive کنترل یک ماشین را برعهده می گیرید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش مجله بوشهری ها، بازی پسیفیک درایو (Pacific Drive) یک عنوان اول شخص در سبک بقا و رانندگی معرفی گردید. سازنده این بازی شرکت Ironwood است و یک عنوان بسیار خاص را طراحی نموده است. شما در این بازی باید کوشش کنید تا وسیله نقلیه خود را ارتقاء داده تا بیشتر در بازی پیش بروید. همینطور اینکه باید از خطرات اطرافتان در امان بوده و سعی کنید دوام بیاورید.

در بازی ترسناک Pacific Drive کنترل یک ماشین را برعهده می گیرید؛ تریلر آن را ببینید

دنیای بازی در سال 1955 میلادی جریان دارد. دولت آمریکا قسمت شمال غربی پسیفیک را به طور کامل نابود نموده است. پسیفیک درایو قرار است برای کنسول پلی استیشن 5 و کامپیوتر در سال 2023 عرضه گردد. هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای این بازی اعلام نشده است.

منطقه پنینسولا المپیک (Olympic Peninsula) یکی از مکان های مهم در زمینه تکنولوژی است. با این حال این منطقه بسیار خطرناک شده و کاملاً رادیواکتیو است. به همین علت موجودات ترسناکی در آن بوجود آمده و زندگی در آن بسیار خطرناک است. دولت آمریکا نیز مجبور شده تا به طور کامل این قسمت را قرنطینه کند. اتفاقاتی که درون این منطقه افتاد هرگز به بیرون درز نکرد.

در پسیفیک درایو شما در این منطقه رانندگی خواهید کرد. وسیله نقلیه شما یک ماشین قدیمی است که در طول زمان ارتقاء پیدا می نماید. اگر شما با موارد علمی تخیلی دهه 80 میلادی آشنا باشید، متوجه خواهید شد که دنیای این بازی به چه شکل است. تیم Ironwood در این مدت بسیار کوشش نموده تا پسیفیک درایو را بسازد. ساخت این پروژه نزدیک 3 سال طول کشیده و همکاری با پلی استیشن نیز برای شرکت بسیار سودآور بوده است.

شما باید با ماشین خود به گشت و گذار بپردازید تا موارد مختلف را پیدا کنید. هرچه وسیله نقلیه شما قدرتمندتر باشد، می توانید به مکان های دورتر رفته و پاداش بیشتری دریافت کنید. دنیای بازی پر از موارد عجیب است. پس از گشت و گذار در آن نترسید و کوشش کنید در این بازی پیشرفت نموده و رازهای این دنیای مخوف را کشف کنید.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 شهریور 1401 بروزرسانی: 28 شهریور 1401 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2087

به "در بازی ترسناک Pacific Drive کنترل یک ماشین را برعهده می گیرید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در بازی ترسناک Pacific Drive کنترل یک ماشین را برعهده می گیرید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید