شاسی بلند تازه و آینده نگرانه هیوندای

به گزارش مجله بوشهری ها، خودروسازی کره ای هیوندای در ادامه توسعه خودرو های برقی خود، در جریان نمایشگاه بین المللی خودر لس آنجلس آمریکا، از یک شاسی بلند مفهومی تازه با نام Seven رونمایی کرده است که ضمن برخورداری از طراحی منحصر بفرد، می تواند با یک بار شارژ، برد حرکتی بیش از 480 کیلومتر را در اختیار کاربر قرار دهد.

شاسی بلند تازه و آینده نگرانه هیوندای

به گزارش خبرنگاران، خودروسازی هیوندای در زمینه توسعه خودرو های برقی خود، پشرفت های چشمگیری را به ثبت رسانده و تا به امروز خدور های بسیار جالب توجهی همچون مدل شیک Ioniq 5 یا مدل وحشی و عجیب Nexo را معرفی کرده است. کاربران حتی می توانند نسخه های پلاگین برخی از بهترین کراس اوور های این برند را دریافت که نشان از عزم راسخ این سازنده برای رسیدن به جایگاه برتر در عرضه خودرو های پاک دارد. حالا این شرکت در جریان نمایشگاه خودروی لس آنجلس نیز دست خالی به میدان نیامده و با ارائه یک شاسی بلند مفهومی فول سایز به نام Seven و با طراحی کاملاً آینده نگرانه، چشم ها را به خود خیره کرده است.

کانسپت Hyundai Seven دارای پنل های بدنه شیک و مدرنی است که از المان های سبک مدل مفهومی 45 سال 2019 این شرکت، نسخه تولید شده Ioniq 5 و کانسپت اسپرت Prophecy از سال 2020 الهام گرفته است. نمای جلو دارای یک نوار نور LED باریک است که عرض کاپوت را فرا گرفته و دو چراغ مه شکن عمودی زیر آن، در دو طرف صفحه مشبک مصنوعی واقع شده است. قسمت پشتی از یک پارتیشن شیشه ای با لوگوی نورانی هیوندای و نوار چراغ عقب LED با عرض کامل استفاده می کند که با همان حالت قسمت جلویی مطابقت دارد.

کانسپت Seven که بر روی پلتفرم مدولار الکتریکی هیوندای که زیربنای خودرو هایی همچون Ioniq 5، Kia EV6 و Genesis GV60 نیز می باشد، ساخته شده که از همان معماری 800 ولتی خودرو هایی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 350 کیلوواتی استفاده می کند. بر اساس گزارش ها، کانسپت Seven می تواند تنها در 10 دقیقه از 10 تا 80 درصد شارژ شود و برد رانندگی هدفمند بیش از 300 مایل (483 کیلومتر) را ارائه دهد. از آنجایی که این خودرو در حال حاضر فقط یک مدل مفهومی است، هیوندای مشخصاتی مانند اسب بخار و گشتاور آن را اعلام نمی کند.

با باز کردن درب کشویی و بدون ستون این SUV بزرگ، یک کابین فوق العاده جادار شبیه به خودرو های سالنی بزرگ با جایگاه های ویژه شبیه مبلمان خانگی را مشاهده خواهید کرد. فاصله قابل توجه 126.0 اینچی بین دو محور و کف کاملاً مسطح آن، این فضای بزرگ را برای آن فراهم می کند، در حالی که هیوندای حتی در تلاش برای گسترده تر کردن پلت فرم، چرخ ها را تا حد ممکن به سمت بیرون برده است.

به گزارش خبرنگاران، علاوه بر این، مواد پایداری همچون گچ معدنی، چوب بامبو و فرش داخل کابین این خودرو را پوشانده اند، در حالی که رنگ داخلی از منابع تجدیدپذیر ساخته شده است. جایگاه های پارچه ای دارای خواص ضد باکتریایی بهداشتی هستند و سطوح مسی، تمیزی بیشتر را تضمین می کنند. حتی یک سیستم جریان هوای بهداشتی با استریلیزاسیون UVC وجود دارد که از فناوری فیلتر استفاده شده در هواپیما های مسافربری مدرن استفاده می کند. ما انتظار داریم Seven در آینده نزدیک به نوعی وارد خط تولید شود و به سری رو به توسعه Ioniq هیوندای بپیوندد.

در ادامه شما را به تماشای ویدئوی معرفی خودروی مفهومی Hyundai Seven در جریان نمایشگاه خودرو لس آنجلس دعوت می کنیم.

منبع: motor1

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1866

به "شاسی بلند تازه و آینده نگرانه هیوندای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند تازه و آینده نگرانه هیوندای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید