دانشجوی نمونه در رشته زمین شناسی معرفی گردید

به گزارش مجله بوشهری ها، به گزارش خبرنگاران، رامین صمدی دانش آموخته واحد علوم و تحقیقات و عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این واحد در هجدهمین همایش انجمن زمین شناسی ایران و نهمین دوره انتخاب دانشجوی نمونه این انجمن به عنوان دانشجوی نمونه زمین شناسی سال 1393 کشور انتخاب شد.

دانشجوی نمونه در رشته زمین شناسی معرفی گردید

در کارنامه علمی وی علاوه بر چاپ مقالات تخصصی در ژورنال های معتبر داخلی و بین المللی می توان به ارائه داده های ژئوشیمیایی نوین، تحقیق و پژوهش های علمی، تألیف و ترجمه کتب تخصصی در زمینه های سنگ شناسی و کانی شناسی اشاره نمود.

همچنین همکاری وی در پروژه های تحقیقاتی با دانشگاه ها و مؤسسات مطالعاتی و تحقیقاتی معتبری مانند دانشگاه کوچی و موسسه مطالعات تحولات کره زمین، بخش علوم و فناوری کشور ژاپن؛ دانشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی؛ دانشگاه های ویرجینیاتک، تگزاس و بوستون آمریکا؛ دانشگاه اونتاریوی غربی کانادا و دانشگاه کره در کره جنوبی از دیگر فعالیت های علمی و تحقیقاتی در حال پیگیری این پژوهشگر و محقق برجسته است.

بر اساس این گزارش در اختتامیه هجدهمین همایش انجمن زمین شناسی ایران که چهارم دی ماه امسال در دانشگاه تربیت مدرس برگزار گردید از دکتر صمدی به پاس فعالیت های علمی و پژوهشی وی، تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 331

به "دانشجوی نمونه در رشته زمین شناسی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجوی نمونه در رشته زمین شناسی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید