خرید آپارتمان در جردن

به گزارش مجله بوشهری ها، جردن از مناطق گران قیمت تهران است که امکانات ویژه آن سبب شده تا خریداران خانه های لوکس نتوانند چشم خود را روی این منطقه ببندند.

خرید آپارتمان در جردن

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان در تهران با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

بسیاری محله جردن را با سفارت خانه ها، مراکز اداری، برج ها و فروشگاه های لاکچری آن می شناسند. این محله از شمال به خیابان مریم و محله الهیه، از غرب به خیابان ولیعصر، از جنوب به میدان آرژانتین و از از غرب به بزرگراه مدرس منتهی می گردد. دسترسی این محله به بزرگراه های مهمی چون مدرس، همت و حقانی و همچنین وجود مراکز رفاهی و تفریحی فراوان و درجه یک در این منطقه باعث شده تا خرید آپارتمان در جردن متقاضیان بسیاری داشته باشد. خبرنگاران اینبار در محله گردی خود به سراغ جردن رفته است. با ما همراه باشید.

جردن در گذشته

ساخت و ساز جدی در جردن از ابتدای دهه 40 شروع شد و تا پیش از آن بخش اعظم این محله را زمین های خاکی تشکیل می داد. اکنون خیابان جردن در امتداد و مابین بزرگراه مدرس و خیابان ولیعصر و با نام جدید نلسون ماندلا شناخته می گردد.

دسترسی به جردن

شما می توانید به وسیله خیابان جردن به خیابان هایی چون خیابان ولیعصر، بلوار میرداماد، خیابان ظفر، خیابان گاندی، خیابان بیهقی و خیابان وزرا دسترسی داشته باشید. همچنین از این خیابان می توان به بزرگراه های مدرس و حقانی، تونل نیایش، میدان ونک و میدان آرژانتین راه پیدا کرد.

با تونل آرش نیز خیابان جردن به راحتی به خیابان شریعتی متصل شده و راهی است تا بتوان به دور از ترافیک به شریعتی رسید. همچنین ایستگاه های مترو اطراف این خیابان مانند حقانی، میرداماد، شریعتی، مصلا و میدان تجریش آماده سرویس دهی به شهروندان هستند. تاکسی های گذری و خطی و اتوبوس های تندروی خیابان ولی عصر که به این محله تردد دارند باعث شده تا مردم بتوانند با وسایل نقلیه عمومی به آسانی به این محله تردد داشته باشند.

دسترسی آسان به این منطقه و موقعیت خاص محله جردن به دلیل مجاورت با محله های الهیه، امانیه، داوودیه و توانیر باعث شده تا متقاضیان بسیاری به دنبال داشتن دفتر کار و آپارتمان موقعیت اداری در این منطقه باشند.

مراکز تجاری

یکی از مزایای خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در جردن همسایگی این محله با مراکز تفریحی و تجاری شاخص پایتخت است. از مراکز خرید محله جردن و محله های اطراف آن می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • ساختمان نگین آفریقا
  • سرخه بازار
  • بازار بزرگ میرداماد
  • مجتمع کامپیوتر پایتخت
  • مرکز خرید اسکان
  • پاساژ آسیا
  • مرکز خرید گاندی
  • مرکز خرید گلشهر
  • مرکز خرید مدرن الهیه

مراکز تفریحی :

با سکونت در جردن علاوه بر دسترسی به تعداد زیادی مراکز تجاری، مراکز تفریحی و کافه ها و رستوران های متعددی در دسترس شما خواهند بود.

  • بوستان آب و آتش
  • بوستان نوروز
  • پارک صبا
  • بوستان عاطفی شرقی
  • پارک ارمغان

مراکز مهم جردن:

همان طور که در ابتدا به آن اشاره شد، یکی از دلایل شهرت محله جردن وجود تعداد زیادی سفارتخانه در این محله و اطراف آن است. سفارت های مکزیک، عمان، اروگوئه، کنیا، قطر، سوریه، سودان، بحرین، جمهوری لهستان، کویت، کنسولگری ایتالیا و سفارت جمهوری یونان در این محله قرار دارند.

از مراکر مهم دولتی واقع در جردن نیز می توان به ساختمان مرکزی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران، شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران، سازمان بنادر و دریانوردی ایران، سرای محله کاووسیه و شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران اشاره نمود.

خرید آپارتمان

قیمت آپارتمان در جردن از هر متر مربع 20 میلیون تومان شروع و برای واحدهای نوساز یا دارای شرایط ایده آل به متر مربعی حدود 45 میلیون تومان می رسد. همچنین عرضه املاک کلنگی با متراژ بالا در دفتر مشاوران املاک این منطقه دیده می گردد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص خرید آپارتمان در محله جردن اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در دیگر محله های تهران خرید آپارتمان در الهیه را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 667

به "خرید آپارتمان در جردن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید آپارتمان در جردن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید