جاده سلامتی (جاده تندرستی) ایران مال ، تهران

به گزارش مجله بوشهری ها، جاده سلامتی ایران مال

در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران شما را با جاده سلامتی (جاده تندرستی) ایران مال در تهران آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید

جاده سلامتی (جاده تندرستی) ایران مال ، تهران

ایران مال یکی از پنج مرکز خرید بزرگ دنیا و شماره یک خاورمیانه در تهران است. این ساختمان در غرب بوستان چیتگر تهران با مساحت کل 1700000 متر مربع واقع شده است. 18 درصد فضاها به اماکن فرهنگی، 31 درصد به فضاهای عمومی و سرگرمیی، 24 درصد به واحدهای تجاری، 19 درصد به پارکینگ و 5 درصد به مجتمع های هتلی اختصاص دارد.

جاده سلامتی ایران مال که به طول 1100 متر، با کف پوش استاندارد تارتان افتتاح شد همه روزه آماده حضور علاقمندان به ورزش است. مجموعه بزرگ ایران مال توانسته با پیاده سازی پروژه خود در زمینه ورزش و پیاده روی مسیری به نام جاده تندرستی را اعمال کند.

جاده تندرستی ایران مال یکی از برترین و بزرگترین و مجهز ترین مکان برای انجام حرکات ورزشی و پیاده روی است. طول این مسیر 1.5متر و عرض آن به 180 متر می رسد. این مکان می تواند بعلاوه مورد علاقه کسانی باشد که همیشه ورزش های حرفه ای انجام می دهند. این مسیر با کف پوش های مدرن و استاندارد ایتالیایی مجهز شده است.

مواد با کیفیت به کار رفته در سطح جاده سلامت بالاترین استانداردهای ارگونومیک را برای کوهنوردان نیز فراهم می نماید. این مکان پر انرژی به عموم مردم اجازه می دهد تا در هوایی پاک و تازه به پیاده روی، ورزش کردن و پیاده روی با خانواده و بچه ها بپردازند و از مکانی زیبا و مدرن نهایت استفاده و لذت را ببرند.

از دیگر مزایای جاده تندرستی تهران داشتن امکانات خوب رفاهی برای افراد و ورزشکاران است. این مکان دارای فضای سبز و زیبا با رستوران های متنوع و کافه هایی است که هنگامی که از کنار آن ها گذر می کنید شما را وسوسه می نماید. در اطراف این مکان باغ تالاری قرار گرفته است که شما می توانید در آن به گشت و گذار بپردازید. همین امکانات زیبا و منحصر به فرد افراد مختلف را مجدوب خود می نماید.

این مکان بعلاوه دارای دسترسی خوبی به ورزشگاه ورزشی نیز دارد، که در آن می توانید انواع ورزش ها و سرگرمیات از جمله اسکواش، سالن بولینگ، سینما، استخر ایران مال و سونا و بعلاوه اسپا را به راحتی و به صورت همزمان در آن جا انجام دهید و ساعت ها خود را سرگرم سرگرمی و ورزش کنید.

جاده تندرستی ایران مال با داشتن محیطی آرام و منحصر به فرد خود، آرامش و راحتی را برای شما و خانواده شما به ارمغان می آورد. و تجربه ای خاص را به شما هدیه می دهد، پس زمان را از دست ندهید و راهی این جاده زیبا شوید. این مکان علاوه بر امکاناتی که در بالا ذکر کردیم دارای ایستگاه های پزشکی و رفاهی سیار، انواع ملزومات خوراکی را نیز دارا است.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 23 مهر 1403 بروزرسانی: 23 مهر 1403 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2289

به "جاده سلامتی (جاده تندرستی) ایران مال ، تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده سلامتی (جاده تندرستی) ایران مال ، تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید