خبرنگاران نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در چهارمحال و بختیاری شروع شد

به گزارش مجله بوشهری ها، شهرکرد- خبرنگاران- نام نویسی از داوطلبان انتخابات 1400 شوراهای اسلامی شهر همزمان با سراسر کشور به مدت یک هفته در چهارمحال وبختیاری از روز چهارشنبه 20اسفندماه شروع شد.

خبرنگاران نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در چهارمحال و بختیاری شروع شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه در همین خصوص گفت: داوطلبان می توانند از چندین روش در این انتخابات ثبت نام نمایند.

جعفر مردانی اضافه کرد:ثبت نام به وسیله نرم افزار موبایلی و یا از طریث نسخه ویندوز و قابل نصب روی رایانه به این طریق که می توان این برنامه را از پورتال وزارت کشور به آدرسentekhabat.moi.ir دانلود نموده و پس از انجام عملیات ثبت نام چنانچه از سرشماره 30007787 پیامک دریافت کردند به منزله ثبت نام قطعی آنها در انتخابات است.

وی ادامه داد: ثبت نام به وسیله دفاتر پیشخوان دولت و ثبت نام به وسیله مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان ها از ساعت هشت تا 18 از دیگر راه های ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به سبب شیوع ویروس کرونا، داوطلبان تا جایی که ممکن است از مراجعه حضوری به فرمانداری ها خودداری نمایند و سعی گردد ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری و یا ار طریق دفاتر پیشخوان انجام دهند.

مردانی با بیان اینکه از مجموع 43 شهر این استان تنها شهرهای بروجن و شهرکرد اعضای شورای هفت نفره دارند، گفت: مابقی شهرهای استان دارای اعضای شورای پنج نفره هستند.

مردانی، مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت را چهار مولفه برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: باید مسئولان، مردم و داوطلبان کوشش نمایند تا این چهار مولفه به خوبی اجرا گردد.

به گزارش خبرنگاران، داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر تا انتها وقت اداری روز سه شنبه 26 اسفند فرصت دارند تا ثبت نام خود را قطعی نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1475

به "خبرنگاران نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در چهارمحال و بختیاری شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در چهارمحال و بختیاری شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید