خبرنگاران رهبران آلمان خواهان لغو سفرها و خانه نشینی شهروندان شدند

به گزارش مجله بوشهری ها، تهران- خبرنگاران- رهبران آلمان از شهروندان این کشور خواستند؛ برای جلوگیری از شیوع کرونا، در خانه هایشان بمانند و برنامه سفر در تعطیلات خود را لغو نمایند.

خبرنگاران رهبران آلمان خواهان لغو سفرها و خانه نشینی شهروندان شدند

جهت دریافت خدمات طرح های آلاچیق چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش دوشنبه شب خبرگزاری فرانسه، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان از مردم این کشور خواست تا هر گونه برنامه ای که برای گذراندن تعطیلات در داخل یا خارج کشور دارند را لغو نمایند.

مرکل در کنفرانسی خبری در برلین، گفت که طبق محدودیت های جدید، شهروندان آلمانی نباید برای گذراندن تعطیلات در داخل و یا به خارج از کشور سفر نمایند.

فرانک والتر اشتاین مایر رییس جمهوری آلمان نیز گفت؛ از شهروندان می خواهد که در خانه هایشان بمانند.

وی با انتشار بیانیه ای گفت: تا جایی که امکان دارد، در خانه بمانید و از تماس نزدیک پرهیز کنید.

این درخواست ها در حالی است که دولت آلمان تجمع در کلیساها و کنیسه ها را ممنوع نموده و از مردم خواسته است تا برنامه خریدهای غیرضروری را لغو نمایند.

بر اساس محدودیت های جدید در آلمان موزه ها، استخرهای شنا و باشگاه های ورزشی تعطیل شده است اما سوپرمارکت ها، بانک ها، اداره پست، داروخانه ها و همچنین پمپ های بنزین همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند.

آلمان روز دوشنبه با هدف مهار شیوع کرونا، کنترل مرزهایش را با اتریش، دانمارک، فرانسه، لوکزامبورگ و سوئیس در دستور کار قرار داد.

مؤسسه پزشکی روبرت کخ آلمان که آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا را منتشر می نماید، گفت که ظرف 24 ساعت گذشته یک هزار و 174 مبتلای دیگر به کرونا شناسایی شده و جان باختگان نیز به 16 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 666

به "خبرنگاران رهبران آلمان خواهان لغو سفرها و خانه نشینی شهروندان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رهبران آلمان خواهان لغو سفرها و خانه نشینی شهروندان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید