خبرنگاران حیدری: بازیکنان پرسپولیس راه قهرمانی را بلد هستند

به گزارش مجله بوشهری ها، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس راه قهرمانی را بلد هستند و با بعضی حاشیه سازی ها از قهرمانی دور نخواهند شد.

خبرنگاران حیدری: بازیکنان پرسپولیس راه قهرمانی را بلد هستند

سپهر حیدری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، در خصوص شروع مجدد مسابقات لیگ برتر گفت: شروع لیگ تصمیم درستی بود. کل جهان تصمیم گرفتند که بازی ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردد و خوشبختانه در ایران نیز این تصمیم گرفته شد.

وی اضافه کرد: بعضی هر روز صبح از خواب که بلند می شوند می خواهند ببینند که در خصوص پرسپولیس چه اتفاقاتی اتفاق افتاده تا با طرح اسم این تیم، نام خود را عظیم نمایند. آن ها به خاطر ترس از قهرمانی پرسپولیس و از طرفی ناکامی خود مدام می گویند که لیگ تعطیل گردد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبالیست ها از سایر اقشار جامعه جدا نیستند و آنها نیز برای ادامه زندگی خود احتیاج به پول دارند.

حیدری در خصوص ادامه مسابقات لیگ بدون حضور طرفداران گفت: 50 درصد توان پرسپولیس طرفدارانش است. این به نفع حریفان است اما به هر حال پرسپولیس بازیکنان با کیفیتی دارد که می توانند این تیم را قهرمان لیگ نمایند.

وی در مخصوص شانس قهرمانی پرسپولیس توضیح داد: با توجه به اختلاف امتیاز، حاشیه امنیتی برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی ایجاد شده است. بازیکنان پرسپولیس راه قهرمانی را بلد هستند و می دانند که قهرمانی با بردهای متوالی بیشتر به دل طرفدار می چسبد.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس به طور حتم در بازی های آینده خود هم پیروز می گردد و قاطعانه ترین قهرمانی فوتبال ایران را رقم می زند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1021

به "خبرنگاران حیدری: بازیکنان پرسپولیس راه قهرمانی را بلد هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حیدری: بازیکنان پرسپولیس راه قهرمانی را بلد هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید